købe bil og stå i rki?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.283 visninger
28 svar
33 synes godt om
10. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg er blevet alene mor til mine børn og min eks kæreste har beholdt bilen er der nogen steder f. Eks diba billån hvor man kan låne penge til en bil? Da det er ret omstændigt at undvære bil i hverdagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

Misscbn

Anonym skriver:

Jeg er blevet alene mor til mine børn og min eks kæreste har beholdt bilen er der nogen steder f. Eks diba billån hvor man kan låne penge til en bil? Da det er ret omstændigt at undvære bil i hverdagen

Tror bestemt du skal være virkelig heldig hvis du kan finde et sted der vil låne dig penge til en bil når du er i RKI 

Anmeld

10. september 2013

C-Dog

Rki betyder jo netop at du ikke kan låne pengene nogle steder fordi du er registret som dårlig betaler. Men hvorfor ikke bare betale det af du skylder, komme af med rki og så låne til bil? :-) hvis du har råd til endnu et lån at afdrage på har/bør du vel også kunne betale det andet der gør du overhovedet er i rki :-)

Anmeld

10. september 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Rki betyder jo netop at du ikke kan låne pengene nogle steder fordi du er registret som dårlig betaler. Men hvorfor ikke bare betale det af du skylder, komme af med rki og så låne til bil? :-) hvis du har råd til endnu et lån at afdrage på har/bør du vel også kunne betale det andet der gør du overhovedet er i rki :-)

Nu kender du jo ikke min baggrund! Havde en eks der fuskede med mit cpr nummer men det kunne desværre ikke bevises så jeg hænger på gælden!!!!!

Anmeld

10. september 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Nu ved jeg ikke hvor mange penge det drejer sig om - jeg har lige købt en bil til 7400 kr - den er helt fin; er der mulighed for at du måske kunne låne af noget familie med en afdragsordning?

Anmeld

10. september 2013

Anonym101

Anonym skriver:

Nu kender du jo ikke min baggrund! Havde en eks der fuskede med mit cpr nummer men det kunne desværre ikke bevises så jeg hænger på gælden!!!!!

Det var dog en voldsom reaktion

Anmeld

10. september 2013

pcoramt

Anonym skriver:

jeg ville klart vælge at betale gælden ud først.. men det er muligt at låne på trods af RKI ved udlandske långivere.. dog kan dette kun frarådes da man står til at have ingen kreditværdighed og derfor kun KÆMPE renter :/ håber du finder en god løsning for dig

Anmeld

10. september 2013

C-Dog

Anonym skriver:

Wow, sorry jeg gav mig tid til at svare på dit indlæg. Hyg dig

Anmeld

10. september 2013

wamse

Jeg har lånt 5000 af en veninde, og har købt en gammel bil. Det er selvfølgelig en gammel bil, men bedre end intet

Så måske det var en mulighed for dig, altså at købe en meget billig bil?

Anmeld

10. september 2013

Lotus86

Anonym skriver:

Hvor skulle hun også kende den fra? Synes da det er en mærkelig måde at svare tilbage på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.