Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ES90 skriver: Hej.Du kan sagtens få extensions i dit hår. Man siger min. 10 cm langt, men gerne 15 cm. Langt.Derudover vil jeg på det kraftigste anbefale dig, at få flettet håret på. Man mister desværre en del hår ved fusion metoden, og særligt når man tager det ud.Derudover ser det meget mere naturligt ud med flet.Du kan bare sende mig en PM, hvis du har spørgsmål. Jeg har fået sat hår på i en del år, så jeg ved en smule om det
Hej.Du kan sagtens få extensions i dit hår. Man siger min. 10 cm langt, men gerne 15 cm. Langt.Derudover vil jeg på det kraftigste anbefale dig, at få flettet håret på. Man mister desværre en del hår ved fusion metoden, og særligt når man tager det ud.Derudover ser det meget mere naturligt ud med flet.Du kan bare sende mig en PM, hvis du har spørgsmål. Jeg har fået sat hår på i en del år, så jeg ved en smule om det
Jeg har godt kigger lidt på flettemetoden, og tror også det bliver det hvis jeg finde det til en nogenlunde fornuftig pris. Jeg ved bare ikke om der er nogle stedet i nærheden af mig der laver flettemetoden.
Chraz skriver: Jeg har godt kigger lidt på flettemetoden, og tror også det bliver det hvis jeg finde det til en nogenlunde fornuftig pris. Jeg ved bare ikke om der er nogle stedet i nærheden af mig der laver flettemetoden.
ES90 skriver: Hvor bor du henne af?
Hvor bor du henne af?
Jeg bor i fjerritslev. Det ligger lige mellem aalborg og thisted
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128