er det langt nok :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.970 visninger
23 svar
5 synes godt om
10. september 2013

Chraz

Hej piger

Jeg går og synes der skal ske noget med mit hår. Synes det er utrolig kedeligt. Så jeg overvejer at få enten hot eller cold fusion extensions. Men jeg ved ikke om mit hår er langt nok til det. Hvad tror i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

Frk. Petersen

Jeg bryder mig generelt ikke om extensions, men tror også at dit hår er lidt for kort til at kunne holde til det.. Det ville være synd hvis man tydeligt kan se extentsionsene. Hvis det er noget du virkelig gerne vil have, syntes jeg du skal vente til det er længere.. Specielt også fordi dit hår ser ret tyndt ud, og er næsten sikker på at man så ville kunne se det bagpå.. Ærgeligt at du har så mange etager i dit hår, når du drømmer om langt hår..

Anmeld

10. september 2013

Chraz

Frk. Petersen skriver:

Jeg bryder mig generelt ikke om extensions, men tror også at dit hår er lidt for kort til at kunne holde til det.. Det ville være synd hvis man tydeligt kan se extentsionsene. Hvis det er noget du virkelig gerne vil have, syntes jeg du skal vente til det er længere.. Specielt også fordi dit hår ser ret tyndt ud, og er næsten sikker på at man så ville kunne se det bagpå.. Ærgeligt at du har så mange etager i dit hår, når du drømmer om langt hår..

Tak for svar. Havde også selv en mistanke om det er for kort. jeg har faktisk ret tykt hår. Men det er meget tykkere i toppen lige nu netop pga jeg har flere etager i håret fordi jeg har været helt kort i siderne og længere i toppen

Anmeld

10. september 2013

Frk. Petersen

Chraz skriver:

Tak for svar. Havde også selv en mistanke om det er for kort. jeg har faktisk ret tykt hår. Men det er meget tykkere i toppen lige nu netop pga jeg har flere etager i håret fordi jeg har været helt kort i siderne og længere i toppen

Det er lige det jeg tror kan blive et problem.. Vent lidt for din egen skyld.. hvor ville det være øv at bruge mange penge på noget som man ikke bliver tilfreds med.. Men hvis du på et tidspunkt beslutter dig for at det skal være nu, så syntes jeg 100% du skal gå efter ægte hår.. ved godt at det er ret dyrt, men det giver det absolut flotteste resultat..

Anmeld

10. september 2013

Chraz

Frk. Petersen skriver:

Det er lige det jeg tror kan blive et problem.. Vent lidt for din egen skyld.. hvor ville det være øv at bruge mange penge på noget som man ikke bliver tilfreds med.. Men hvis du på et tidspunkt beslutter dig for at det skal være nu, så syntes jeg 100% du skal gå efter ægte hår.. ved godt at det er ret dyrt, men det giver det absolut flotteste resultat..

Det vil jeg også. ihhh sådan noget langt bølget noget ville være lige mig  hehe

Anmeld

10. september 2013

Frk. Petersen

Chraz skriver:

Det vil jeg også. ihhh sådan noget langt bølget noget ville være lige mig  hehe

Det er også meget nemmere at have med at gøre, når man skal redde og sætte det, når det er ægte hår..

Tålmodighed betaler sig, har selv været helt kort håret, tror det var 5 cm.. og nu har jeg snart hår til lænden

Anmeld

10. september 2013

Chraz

Frk. Petersen skriver:

Det er også meget nemmere at have med at gøre, når man skal redde og sætte det, når det er ægte hår..

Tålmodighed betaler sig, har selv været helt kort håret, tror det var 5 cm.. og nu har jeg snart hår til lænden

hvor lang tid har det så taget?

Normalt er jeg mest til kort hår, men jeg står og skal giftes her til næste år og så vil man jo gerne have det der flotte prinsesse hår. Men om ikke andet må jeg få mine krøllede extensions der :p

Anmeld

10. september 2013

Frk. Petersen

Chraz skriver:

hvor lang tid har det så taget?

Normalt er jeg mest til kort hår, men jeg står og skal giftes her til næste år og så vil man jo gerne have det der flotte prinsesse hår. Men om ikke andet må jeg få mine krøllede extensions der :p

det har taget lang tid.. nok omkring 6 år.. men det er også fordi jeg ikke har været til frisøren så ofte som jeg burde.. det begynder jeg dog på fra næste måned af, fordi mit hår er begyndt at være en smule ødelagt..

Men jo det tror jeg helt sikkert, og igen specielt hvis det er ægte hår så kan det hvert fald tåle det..

Anmeld

10. september 2013

PrincessTanja

Synes OVERHOVEDET ikke dit hår er for kort til extensions. Tror sagtens det kan lade sig gøre.

På mandag skal jeg selv hen og have sat Hot Fusion extensions i sammen med min søster, og hun har lige så kort hår som dig. Mener jeg har hørt minimal længden det skal være for pænt resultat er 6-7 cm.

Anmeld

10. september 2013

Chraz

Frk. Petersen skriver:

det har taget lang tid.. nok omkring 6 år.. men det er også fordi jeg ikke har været til frisøren så ofte som jeg burde.. det begynder jeg dog på fra næste måned af, fordi mit hår er begyndt at være en smule ødelagt..

Men jo det tror jeg helt sikkert, og igen specielt hvis det er ægte hår så kan det hvert fald tåle det..

lige præcis. Ud fra hvad jeg kan se har du også det der flotte tykke bølget hår. er slet ikke misundelig   Vil så gerne have krøller, men i mit naturlige hår er der ikke så meget som en halv krølle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.