er det langt nok :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2013

Chraz

PrincessTanja skriver:

Synes OVERHOVEDET ikke dit hår er for kort til extensions. Tror sagtens det kan lade sig gøre.

På mandag skal jeg selv hen og have sat Hot Fusion extensions i sammen med min søster, og hun har lige så kort hår som dig. Mener jeg har hørt minimal længden det skal være for pænt resultat er 6-7 cm.

Synes jeg har hørt noget med en 8cm penge.. men er ikke sikker. Kunne bare være skønt med noget forandring

Hvor får i jeres lavet henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

PrincessTanja

Skal ha det lavet hos Bel Capelli i Assens.

http://belcapelli.dk/

Det er så første gang, men har brugt Clip-On extensions i maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange år. HADER det. Det er alt for besværligt og tidskrævende hehe.

Anmeld

10. september 2013

Chraz

PrincessTanja skriver:

Skal ha det lavet hos Bel Capelli i Assens.

http://belcapelli.dk/

Det er så første gang, men har brugt Clip-On extensions i maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange år. HADER det. Det er alt for besværligt og tidskrævende hehe.

det er også sådan jeg har det. Har fået sat i med tape engang, men der kunne man ikke undgå at se tapen når jeg havde sat det op. så jeg var tvunget til altid at have det løst. så det blev jeg hurtigt træt af.

Anmeld

10. september 2013

PrincessTanja

åhr jeg havde godt søgt lidt rundt på de forskellige extensions metode, og faldt også over tape-metoden. Syntes godt nok også det så ret så synligt ud på billederne.. så det ville jeg ikke. Så heller prøve Hot fusion eller Cold fusion.

Anmeld

10. september 2013

Chraz

PrincessTanja skriver:

åhr jeg havde godt søgt lidt rundt på de forskellige extensions metode, og faldt også over tape-metoden. Syntes godt nok også det så ret så synligt ud på billederne.. så det ville jeg ikke. Så heller prøve Hot fusion eller Cold fusion.

Ja nemlig. Det er også det næste jeg vil prøve

Anmeld

10. september 2013

M&J87

Jeg havde en smule længere hår end dig, da jeg fik extnsions, jeg fik tape, da det så mest naturligt ud. 

Anmeld

10. september 2013

BabyMiracle <3

Du kan godt med den længde.
Dog vil jeg helt klart fraråde dig hot fusion, specielt hvis du skal giftes næste år, men altså, hvis du vil have smadret dit hår så er hot fusion den rigtige vej
Clips er klart den mest skånsom metode, og hvis det skal være permanent, så vi jeg helt klart anbefale cold fusion .. Go for it

Anmeld

10. september 2013

Chraz

BabyMiracle <3 skriver:

Du kan godt med den længde.
Dog vil jeg helt klart fraråde dig hot fusion, specielt hvis du skal giftes næste år, men altså, hvis du vil have smadret dit hår så er hot fusion den rigtige vej
Clips er klart den mest skånsom metode, og hvis det skal være permanent, så vi jeg helt klart anbefale cold fusion .. Go for it

hvad er forskellen på det?

Anmeld

11. september 2013

BabyMiracle <3

Chraz skriver:

hvad er forskellen på det?

Forskellen på hot og cold fusion?
Ved hot fusion bruger man lim, og ved cold fusion bruger man små ringe ..
Forskellen ved det er at når du skal have det ud, så kan du risikere at ved hot fusion bliver dit hår smadret og du kan blive nødt til at klippes kort ..
Ved cold fusion er det små ringe der er presset om dit eget hår, og når du skal have dem af, så presser man modsat, også glider totterene af ..

Håber ikke det blev for indviklet

Anmeld

11. september 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Hej.

Du kan sagtens få extensions i dit hår. Man siger min. 10 cm langt, men gerne 15 cm. Langt.

Derudover vil jeg på det kraftigste anbefale dig, at få flettet håret på.
Man mister desværre en del hår ved fusion metoden, og særligt når man tager det ud.

Derudover ser det meget mere naturligt ud med flet.

Du kan bare sende mig en PM, hvis du har spørgsmål. Jeg har fået sat hår på i en del år, så jeg ved en smule om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.