er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2013

stjernehimmel

blodprøve fra onsdag viser forhøjet, graviditets test ved lægen var os positiv..

har lige her til morgen fået taget ny af begge dele, g-test stadig positiv og blodprøve ville de gøre alt for jeg fik svar på idag... men ville ik love noget så er den højere end onsdagens er der bid igen og ellers er det rest fra sidst :-(

den ventetid og uvished er da bare til at blive skør af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

Christina74

stjernehimmel skriver:

blodprøve fra onsdag viser forhøjet, graviditets test ved lægen var os positiv..

har lige her til morgen fået taget ny af begge dele, g-test stadig positiv og blodprøve ville de gøre alt for jeg fik svar på idag... men ville ik love noget så er den højere end onsdagens er der bid igen og ellers er det rest fra sidst :-(

Håber på det bedste :-)

Anmeld

13. september 2013

asff

stjernehimmel skriver:

Krydser fingre

Anmeld

15. september 2013

stjernehimmel

Har netop modtaget svar på blodprøve den er faldet fra ca 250 til 170....  så jeg er ikke gravid igen.. og skal sendes til scanning da der nok sidder en rest fra sidst

og pb er hermed sat på pause på ubestemt tid

Anmeld

15. september 2013

Sander&Vitus-Mor

stjernehimmel skriver:

Har netop modtaget svar på blodprøve den er faldet fra ca 250 til 170....  så jeg er ikke gravid igen.. og skal sendes til scanning da der nok sidder en rest fra sidst

og pb er hermed sat på pause på ubestemt tid

årh hvor øv..
Håber du er okay, og får klaret det forløb hurtigt.

Ved ikke hvad jeg skal skrive, for intet hjælper nok lige nu.

Men du får et lige et , og håber det går hurtigt for jer, når i genoptager PB.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.