er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.442 visninger
24 svar
7 synes godt om
10. september 2013

stjernehimmel

Jeg får kuller.....

Jeg aner ikke hvad Filan min krop har gang i...

den 13 august fik en jeg en bio i hvad vi tror var 5+6, hvor jeg ved test kun var svagt positiv både hjemme og ved lægen....

Var til scanning hvor jeg fik besked på kroppen selv klarede det, og skal vi ik bare sige at blødte som aldrig før... det var på dato for hvornår jeg normalt ca plejer at ha min mensturation....

Nå men der går en uges tid og så er sexlivet igang igen...

Jeg tog sidste fredag en test  der var meget positiv, (for at se hvordan kroppen havde det mht hcg niveau...) den var positiv med det samme(mere end da jeg var gravid inden bio....)

Igår sidst på efter middagen tester jeg så igen.... ømme bryster, større bryster, en lugtesans der er så skarp at jeg nærmest kan lugste hvis en slår en fis i den anden ende af byen..... og sørme om den ikke blot er endnu mere positiv.... dog er den falmet lidt efter testen er tørret....

jeg er ret sikker på at jeg har haft æggeløsning.....

burde testen ik blive svagere og svagere hvis det er efter min Bio?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

Karla

stjernehimmel skriver:

Jeg får kuller.....

den 13 august fik en jeg en bio i hvad vi tror var 5+6, hvor jeg ved test kun var svagt positiv både hjemme og ved lægen....

Var til scanning hvor jeg fik besked på kroppen selv klarede det, og skal vi ik bare sige at blødte som aldrig før... det var på dato for hvornår jeg normalt ca plejer at ha min mensturation....

Jeg tog sidste fredag en test  der var meget positiv, (for at se hvordan kroppen havde det mht hcg niveau...) den var positiv med det samme(mere end da jeg var gravid inden bio....)

Igår sidst på efter middagen tester jeg så igen.... ømme bryster, større bryster, en lugtesans der er så skarp at jeg nærmest kan lugste hvis en slår en fis i den anden ende af byen..... og sørme om den ikke blot er endnu mere positiv.... dog er den falmet lidt efter testen er tørret....

Jeg ville helt sikkert kontakte lægen, og få en henvisning til en tidlig scanning.
Hvis ikke du fik målt dit hcg ved blodprøver efter din BIO, kan det godt være en graviditet udenfor livmoderen.
Det kan også være, at fosteret ikke gik til sidst, men at du ikke var helt så langt henne som du troede - og derfor kunne det ikke ses på scanningen.

Der er i hvert fald ingen tvivl om at den test er positiv

Jeg ville ringe til lægen og høre om muligheden for en scanning, med det samme - hvis det er en graviditet udenfor livmoderen, kan det være ret farligt, hvis ikke det bliver opdaget hurtigt.

Anmeld

10. september 2013

stjernehimmel

Karla skriver:

Jeg ville helt sikkert kontakte lægen, og få en henvisning til en tidlig scanning.
Hvis ikke du fik målt dit hcg ved blodprøver efter din BIO, kan det godt være en graviditet udenfor livmoderen.
Det kan også være, at fosteret ikke gik til sidst, men at du ikke var helt så langt henne som du troede - og derfor kunne det ikke ses på scanningen.

Der er i hvert fald ingen tvivl om at den test er positiv

Jeg ville ringe til lægen og høre om muligheden for en scanning, med det samme - hvis det er en graviditet udenfor livmoderen, kan det være ret farligt, hvis ikke det bliver opdaget hurtigt.

det er ikke en gul da han  ved scanningen ku se at jeg havde været gravid.....

Anmeld

10. september 2013

Frk.S

Jamen er du ikke bare gravid igen???

Anmeld

10. september 2013

stjernehimmel

Frk.S skriver:

Jamen er du ikke bare gravid igen???

Og teste så positiv allerede? efter ca 3-4 uger??

men altså  viil da ik brokke mig hvis jeg er...

Anmeld

10. september 2013

Frk.S

stjernehimmel skriver:

Og teste så positiv allerede? efter ca 3-4 uger??

men altså  viil da ik brokke mig hvis jeg er...

Jamen du skriver du er ret sikker på at du har haft ægløsning... ved du hvornår? Tit vil man vel kunne teste tydeligt positivt et par uger efter æl.

Anmeld

10. september 2013

stjernehimmel

Frk.S skriver:

Jamen du skriver du er ret sikker på at du har haft ægløsning... ved du hvornår? Tit vil man vel kunne teste tydeligt positivt et par uger efter æl.

for ca 2 uger siden :-)

Jeg er den heldige der ik behøver at teste men kan se det når jeg har det :-)

Anmeld

10. september 2013

asff

stjernehimmel skriver:

Jeg får kuller.....

Jeg er sikker på, du er gravid igen! 

Anmeld

10. september 2013

stjernehimmel

asff skriver:

Jeg er sikker på, du er gravid igen! 

det tør jeg slet ikke satse min penge på... men altså det burde den mest logiske forklaring..

Anmeld

10. september 2013

asff

stjernehimmel skriver:

det tør jeg slet ikke satse min penge på... men altså det burde den mest logiske forklaring..

Jeg blev selv gravid LIGE efter en udskrabning, og det var nemlig samme måde jeg opdagede det på Der gik heller ikke en hel måned. Så hiv fat i lægen, og få det bekræftet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.