er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2013

stjernehimmel

asff skriver:

Jeg blev selv gravid LIGE efter en udskrabning, og det var nemlig samme måde jeg opdagede det på Der gik heller ikke en hel måned. Så hiv fat i lægen, og få det bekræftet

hvordan får man det bekræftet ved lægen når man ik har fået tjekket hcg osv efter bio? ved blodprøve eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

asff

stjernehimmel skriver:

hvordan får man det bekræftet ved lægen når man ik har fået tjekket hcg osv efter bio? ved blodprøve eller?

Ja så får du bare taget 2 blodprøver, over en tidsperiode og så ser de om det stiger

Anmeld

10. september 2013

l.kjoeller

stjernehimmel skriver:

Jeg får kuller.....

Jeg aner ikke hvad Filan min krop har gang i...

den 13 august fik en jeg en bio i hvad vi tror var 5+6, hvor jeg ved test kun var svagt positiv både hjemme og ved lægen....

Var til scanning hvor jeg fik besked på kroppen selv klarede det, og skal vi ik bare sige at blødte som aldrig før... det var på dato for hvornår jeg normalt ca plejer at ha min mensturation....

Nå men der går en uges tid og så er sexlivet igang igen...

Jeg tog sidste fredag en test  der var meget positiv, (for at se hvordan kroppen havde det mht hcg niveau...) den var positiv med det samme(mere end da jeg var gravid inden bio....)

Igår sidst på efter middagen tester jeg så igen.... ømme bryster, større bryster, en lugtesans der er så skarp at jeg nærmest kan lugste hvis en slår en fis i den anden ende af byen..... og sørme om den ikke blot er endnu mere positiv.... dog er den falmet lidt efter testen er tørret....

jeg er ret sikker på at jeg har haft æggeløsning.....

burde testen ik blive svagere og svagere hvis det er efter min Bio?

jo den burde være svagere. synes lige du skal høre lægen ad 

Anmeld

10. september 2013

stjernehimmel

asff skriver:

Ja så får du bare taget 2 blodprøver, over en tidsperiode og så ser de om det stiger

Åhhhh....

Jeg må få ordnet den første imorgen ;-)

Anmeld

10. september 2013

stjernehimmel

l.kjoeller skriver:

jo den burde være svagere. synes lige du skal høre lægen ad 

:-D krydser os  og aner et svagt håb....

Anmeld

10. september 2013

Snevejr84

Du er da gravid igen

Anmeld

11. september 2013

stjernehimmel

Fik taget mig sammen til at ringe, og skal allerede op til lægen idag

og TUSIND tanker melder sig bare nu.....

Tænk hvis alt fra sidst ik er væk og jeg skal igennem møllen med udskrabning osv.. det magter jeg slet ikke...

Tænk hvis jeg er gravid igen, jubii men samtidig frygt for at det går galt igen....

åhhh..... hvem der kunne trylle og få svar NU......OG hvorfor FAEN er kæresten ALTID på øvelse når der er når mht graviditet, prøver osv ihhhhh

Anmeld

11. september 2013

stjernehimmel

Snevejr84 skriver:

Du er da gravid igen

Anmeld

11. september 2013

Mother-love

stjernehimmel skriver:

Jeg får kuller.....

Jeg aner ikke hvad Filan min krop har gang i...

den 13 august fik en jeg en bio i hvad vi tror var 5+6, hvor jeg ved test kun var svagt positiv både hjemme og ved lægen....

Var til scanning hvor jeg fik besked på kroppen selv klarede det, og skal vi ik bare sige at blødte som aldrig før... det var på dato for hvornår jeg normalt ca plejer at ha min mensturation....

Nå men der går en uges tid og så er sexlivet igang igen...

Jeg tog sidste fredag en test  der var meget positiv, (for at se hvordan kroppen havde det mht hcg niveau...) den var positiv med det samme(mere end da jeg var gravid inden bio....)

Igår sidst på efter middagen tester jeg så igen.... ømme bryster, større bryster, en lugtesans der er så skarp at jeg nærmest kan lugste hvis en slår en fis i den anden ende af byen..... og sørme om den ikke blot er endnu mere positiv.... dog er den falmet lidt efter testen er tørret....

jeg er ret sikker på at jeg har haft æggeløsning.....

burde testen ik blive svagere og svagere hvis det er efter min Bio?

Jeg ved self ikke noget om det. Men jeg tænker måske er du gravid igen. Og måske er dit hcg hormon ikke nået sådan rigtig at falde. Og derfor kan du nu få så tydelig en test? Jeg ville ringe til lægen og høre om en scanning.

for at den er der. Og bliver der denne gang

Anmeld

11. september 2013

stjernehimmel

Havanagila skriver:

Jeg ved self ikke noget om det. Men jeg tænker måske er du gravid igen. Og måske er dit hcg hormon ikke nået sådan rigtig at falde. Og derfor kan du nu få så tydelig en test? Jeg ville ringe til lægen og høre om en scanning.

for at den er der. Og bliver der denne gang

skal ha taget blodprøve idag og en snak om hvad vi lige stiller op :-)

Og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.