Anonym skriver:
Jeg har lige et par spørgsmål, som jeg håber i vil besvare.
- Går dine børn kun i mærketøj eller går de også i brugt tøj/ ikke mærketøj?
- Hvorfor køber du mærketøj? For din skyld, eller for barnets skyld?
- Er det når du finder et bestemt stykke mærketøj som du kan lide, at du køber det, eller køber du det, kun fordi det er mærketøj?
- Lider din økonomi nogle gange af dit behov for at købe mærketøj?
- Hvilke mærker er du specielt vild med?
- Hvor langt vil du gå for at få fat i det stykke tøj som du er vild med?
Håber der er nogle der vil besvare 
- Min søn har både mærketøj og fra name it/H&M.. Jeg køber ikke brugt tøj, da det ofte er billigere at finde det på udsalg.
- Min søns kropsform er bare ikke bygget til føtex/kvickly/bilka tøj.. Det er ofte lavet til en type barn, og sådan er min knægt ikke bygget. Lang og slank knægt...
- Jeg køber det som jeg finder pænt og flot. Der er masser af dyrt tøj, hvor jeg synes det er grimt.. Så køber jeg det ikke.
- Jeg køber det min søn har behov for. Jeg købte en relativ dyr vest til ham fra Hummel (400kr), men jeg køber ikke noget jeg ikke har råd til.
- Hummel og Molo... Sidder bare super godt på min knægt 
- Jeg køber det jeg vil ha til min søn når jeg ser det.. Kører ikke til andre byer osv for en bluse f.eks..
Hos os hitter Hummel.. Det er pænt, ikke voldsomt dyrt og det sidder godt på min knægt.. Han er en lang tynd knægt, så bukser fra føtex osv, de sidder bare ikke pænt på ham.
Jeg vil hellere give 200 kr for et par bukser, og så de sidder ordentligt end 50 kr for 4 par som bare er skod på ham.
Det samme med bluser..
Anmeld