Janne T. skriver:
I forbindelse med jeg er startet på studie er vi kørt over på den model der hedder at jeg ammer når jeg er hjemme, og så får James på 5 måneder flaske af Far når jeg ikke er hjemme. Der er mme i da han ikke vil tage den med min mælk.
Han bliver dog også puttet med en flaske på 150 ml. Alligevel vågner han konsekvent efter lidt under tre timer og vil spise! Jeg ammer om natten og han spiser 4-5 gange på en nat. Mega irriterende, men det der undrer mig er at han ikke sover længere end kan gør efter godnatflasken? Nogle råd?
Er du sikker på han spiser om natten? Og at han ikke bare hyggebabber?
Anthon er jo kun blevet ammet...... 5 dage om natten til sammen herhjemme efter sygehuset, fordi han brugte 100 år og en madpakke på det, og det kunne jeg ikke klare - men han nåede aldrig at få det indtryk af brystet, at det også kunne bruges som sut, og han sover altså minimum 4 timer i stræk om natten, nogle dage helt op til 8 timer på en flaske.. Så jeg tænker om James bare synes det er SKØNT at falde i søvn med en babs i munden, og derfor vågner for at få den?
Hvis han ammes fordi han rent faktisk ER sulten, så prøv at sætte mængden af godnatflasken op, og se om han så spiser mere end han plejer, og måske også sover længere end han plejer?
Anmeld