En sjov lille diskusion om tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad ville du give for, i gave, til en Tvillinge dåb

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.165 visninger
28 svar
46 synes godt om
9. september 2013

Kløver

Sad den anden dag og snakkede omkring tvillinger og dåbsgaver, ja hvorfor emnet lige faldt på dette var en tilfældighed.

Vi snakkede om hvad vi ville gøre i forhold til gaver, i forhold til en dåb med et barn. Her ville vi give dobbelt beløb, da det er børnene som hårfarven og ikke forældrene og de ikke skal snydes, ville vi heller ikke gøre til en fødselsdag

Hvad ville i gøre og hvorfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

Koen.

Vi ville give dobbelt beløb, det er 2 børn = 2 individer, så skal de os have hver deres gave

Anmeld

9. september 2013

Kløver

Tanja. skriver:

Vi ville give dobbelt beløb, det er 2 børn = 2 individer, så skal de os have hver deres gave

Også vores mening her

Anmeld

9. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har vi givet begge børn for samme beløb. I min venne gruppe plejer vi at gå sammen om gaver til vores børn. Hvert barn får for 75 kr pr mand, og vi er 5 der altid går sammen, så gaven bliver jo fint stor. Vh stine

Anmeld

9. september 2013

Kløver

StineW79 skriver:

Her har vi givet begge børn for samme beløb. I min venne gruppe plejer vi at gå sammen om gaver til vores børn. Hvert barn får for 75 kr pr mand, og vi er 5 der altid går sammen, så gaven bliver jo fint stor. Vh stine

Sikke en god ide at gå sammen på den måde

Anmeld

9. september 2013

lycly

Altså jeg ville give dobbelt op, men for samme beløb pr barn som ved et barn.
Normalt ville jeg give for 300-400 kroner til et barn til en barnedåb. Så det ville jeg også give hver tvilling for, så altså 600-800 kroner i alt

Anmeld

9. september 2013

Kløver

LuLy skriver:

Altså jeg ville give dobbelt op, men for samme beløb pr barn som ved et barn.
Normalt ville jeg give for 300-400 kroner til et barn til en barnedåb. Så det ville jeg også give hver tvilling for, så altså 600-800 kroner i alt

Det var også det jeg mente med dobbelt op at man i stedet for en køber 2 men til samme værdi

Anmeld

9. september 2013

Kløver

Ville rigtig gerne høre fra jer også, som har stemt, eller ikke vil hive dobbelt op

Anmeld

9. september 2013

bøllen

Maja84 skriver:

Sad den anden dag og snakkede omkring tvillinger og dåbsgaver, ja hvorfor emnet lige faldt på dette var en tilfældighed.

Vi snakkede om hvad vi ville gøre i forhold til gaver, i forhold til en dåb med et barn. Her ville vi give dobbelt beløb, da det er børnene som hårfarven og ikke forældrene og de ikke skal snydes, ville vi heller ikke gøre til en fødselsdag

Nu har jeg jo selv tvillinger og kan da ikke se hvorfor de skulle " snydes " i gave bare fordi de er født samme dag. Er da spændt på deres konfirmation  Om deres gaver bliver halveret fordi de skal konfirmeres samme dag

Anmeld

9. september 2013

helle85

Maja84 skriver:

nå det er til dåb ville jeg give hvad jeg lige havde råd til og ikke fokusere på at det skal være lige beløb for i den alder har de ikke forstand på det alligevel

men til jul og fødselsdag ville de få for max 150kr hver, lige som alle andre i familien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.