Hvornår sætter i varme på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2013

Muhmi

Har ikke et fast tidspunkt jeg tænder på.. Vi tænder når vi fryser og slukker når vi har det varmt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

Hjaltesmor

Når vi enten fryser, eller der kommer fugt i luften, som vi gerne vil presse ud.

Vi har ikke en særlig dato, men det plejer at være en gang i oktober/først november (vi bor så også ovenpå et vaskeri og får ret meget varme op gennem gulvet derfra  - året rundt)

Anmeld

9. september 2013

Elgaard73

Her plejer vi normalt først at tænde for gulvvarmen, senere på året, men i år startede vi det op i sidste uge, fordi at både vores søn og jeg røg ned med influenza. Og det er bare så dejligt, med det gulvvarme, så der bliver nok ikke slukket igen, selv om at vi er raske . Men måske vi skruer lidt ned for det, så det kører på et minimum. Så er det også nemmere at lige skrue lidt op, på en rigtig kold dag, end at skulle starte helt forfra med at varme op (tager altså lidt mere end et døgn, hvis det er fra iskold)

Anmeld

9. september 2013

Zelinasmor

Vi har gulvvarme på året rundt, men kun på badeværelset. Vi tændte for radiatorer for et par dage siden. Vi er allesammen snot forkølede og der virker fugtigt indenfor, så det var på tide. 

Anmeld

9. september 2013

Laulund87

Tror det bliver inden for 1-2 uger. HADER at fryse og vi bor i et hus med gamle vinduer så vi kan ikke trække den for længe..

Anmeld

9. september 2013

FrkZier

pcoramt skriver:

Jeg synes det er ved at blive små køligt efterhånden. Vi plejer at sætte varme på sådan i midten af oktober, altså om mere end en måned, synes bare det er ved at være koldt.. Hvad gør i?

helst aldrig - jeg er typen der altid har åbne vinduer, selv om vinteren.. det holder dog nok ikke mere efter Isaak er kommet og skal tumle rundt på gulvet

Anmeld

9. september 2013

Carina:-)

Overvejer det ,har små børn på gulvet og synes det er ved at blive koldt

Anmeld

9. september 2013

pcoramt

tror svaret må være at vi skal have gang i nogle starinlys om aftenen.. vi sover selv med åben vindue i soveværelset da det er et lille rum og det bliver hurtigt indelukket.. vi skal vidst også have gang i et par tæpper

Anmeld

9. september 2013

Clisolka

Vi plejer at tænde for varmen mellem 1-15 oktober, alt afhængig af hvor koldt det er 

Anmeld

9. september 2013

Mama1304

Vi har tændt vores  Synes der er ret køligt om morgen. 

Der bliver dog slukket de dage, hvor det er lidt varmer udenfor, for så er det ikke så køligt herhjemme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.