Hvornår sætter i varme på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2013

Muffin_girl

pcoramt skriver:

Jeg synes det er ved at blive små køligt efterhånden. Vi plejer at sætte varme på sådan i midten af oktober, altså om mere end en måned, synes bare det er ved at være koldt.. Hvad gør i?

Meget blandet .. Men nu er vi flyttet i hus med gulvvarme.. Så jeg ved faktisk ikke helt..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

Trekløver(:

pcoramt skriver:

Jeg synes det er ved at blive små køligt efterhånden. Vi plejer at sætte varme på sådan i midten af oktober, altså om mere end en måned, synes bare det er ved at være koldt.. Hvad gør i?

Vi plejer somregel at tænde på varmen i oktober, men syntes det er koldt nu, så vi har haft varme på i nat. 

Anmeld

9. september 2013

AnthonsMor

pcoramt skriver:

Jeg tror ikke vi har nogen speciel dag vi plejer at tænde.. Men vi har stadig alle vinduer på klem og i soveværelset er vinduet pivåbent

Anmeld

9. september 2013

DianaRJS

pcoramt skriver:

sidste år tændte vi faktisk først for varmen midt november.....

men vejret er jo meget svingende lige nu, så det kan jo næsten ikke betale sig at skulle sætte varme på allerede nu jo?

Anmeld

9. september 2013

Masig

Vi har ikke nogen dato for hvornår vi tænder, men jeg synes godt nok også det er ved at være halvkoldt efterhånden, så tror da nok der snart kommer lidt fut i gulvvarmen... Og har jo desuden også en lille en der kravler rundt på gulvet, så synes heller ikke det skal være alt for koldt jo... Så tror jeg vil se om ikke jeg kan overtale manden til at vi tænder her en af dagene... I hvert fald bare i stuen og badeværelserne...

Anmeld

9. september 2013

Rikke2404

pcoramt skriver:

Vi har sat varme på. For et par dage siden Ved ikke om min kæreste og jeg bare er nogen frossenpinde, men syntes virkelig at det var ved at være ret køligt om morgenen

Anmeld

9. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Jeg er en frosenpind - men modsat min mand så plejer han at kunne sove med vinduet åbent i december  

men imorges synes han det var koldt, og nævnte det flere gange. Så der bliver tændt i dag! 

Anmeld

9. september 2013

Team Putte

pcoramt skriver:

Vi tænder når vi fryser vi tændte i sidste uge, slukkede i weekenden og har tændt igen her til morgen vi har en datter på 14 mdr med slem hoste, hun har lige haft lungebetændelse så hun skal bare IKKE fryse

Anmeld

9. september 2013

Benjamins'mor

Vi plejer at tænde når vi synes det er koldt. Synes vi ikke det (her er godt isoleret), tænder vi når der kommer frysegrader så vi ikke risikere frostskader.

Anmeld

9. september 2013

hannetheis

vil helst vente til oktober, men fryser vi og det ikke er nok med stearinlys så bliver der tændt før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.