Hvornår sætter i varme på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.012 visninger
30 svar
9 synes godt om
9. september 2013

pcoramt

Jeg synes det er ved at blive små køligt efterhånden. Vi plejer at sætte varme på sådan i midten af oktober, altså om mere end en måned, synes bare det er ved at være koldt.. Hvad gør i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

FruStolpe

pcoramt skriver:

Jeg synes det er ved at blive små køligt efterhånden. Vi plejer at sætte varme på sådan i midten af oktober, altså om mere end en måned, synes bare det er ved at være koldt.. Hvad gør i?

Vi plejer at tænde varmen omkring 1. Oktober.  Altså sådan cirka, for vi tænder når vi synes det bliver koldt

Anmeld

9. september 2013

An&Jo

Vi har tændt gulvvarmen på badeværelset, men ellers har vi ikke tændt for noget endnu, vinduet i soveværelset står stadig i hak.. fryser jeg om aftenen så tænder jeg lidt stearinlys eller pakker mig ind i et tæppe, for synes det er alt for tidligt at tænde op for varmen

Anmeld

9. september 2013

Rockertand

pcoramt skriver:

Vi har varme på året rundt.

Anmeld

9. september 2013

sbs78

Her sætter vi varme på omkring 1 oktober. Og slukker igen 1maj. Vi har to brændeovne som kan hjælpe hvis det bliver for koldt inde 1 oktober.

Anmeld

9. september 2013

janne1986

Vi plejer og tænde omkring 1. Oktober...  

i stedet for at lufte ud hele dagen som i sommer periode , lufter vi nu kun ud i ti min om morgenen... Det hjælper lidt på oh holde på varmen... 

Mig ellers bruger vi lidt tæpper... Begyndt og bruge nattøj... 

Overvejer gulvvarme på badeværelset, da klinkerne er iskolde...

Anmeld

9. september 2013

Munder

Når vi fryser 

Tror faktisk ikke vi har en speciel dato vi tænder for fyret - det bliver gjort, når vi synes at det bliver for koldt, hvilket vi ikke gør endnu

Anmeld

9. september 2013

esioul

pcoramt skriver:

Vi plejer først at tænde omkring november.

Kan godt lide der er lidt køligt.

Anmeld

9. september 2013

Karla

pcoramt skriver:

Vi har tændt for gulvvarmen på badeværelset - det blev simpelthen for koldt at stå i bare tæer om morgenen. Vi tændte omkring d. 1. september.
Ellers plejer vi at tænde omkring oktober, men vi er flyttet her i sommeren, så vi ved ikke hvornår det bliver nødvendigt her. Vi har aldrig haft en fast dato, det har bare været når vi har syntes det var koldt

Anmeld

9. september 2013

Holbæktrunten

pcoramt skriver:

vi plejer at tænde fyret ca midt i oktober, og indtil da bruger vi brændeovn hvis vi synes det er for koldt.

Har afte en enkelt morgen hvor brændeovnen lige fik en pind, men ellers synes jeg ikke vi har problemer endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.