Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Kommer det ikke an på hvordan ens pco er, og om man feks har aborthostorik ? feks har jeg ikke forhøjet testosteron, ej heller min søster, modsat vores moster som også har pco men vil da høre når jeg skal på klinikken igen
Kommer det ikke an på hvordan ens pco er, og om man feks har aborthostorik ? feks har jeg ikke forhøjet testosteron, ej heller min søster, modsat vores moster som også har pco men vil da høre når jeg skal på klinikken igen
Får du ægløsning og regelmæssig mens?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Får du ægløsning og regelmæssig mens?
Anonym skriver: Jeg har fast cyklus selv om den er længere, og får normalt ægløsning selv, men efter en pause, hvor jeg efter lægens råd fik minipiller, var min pco forværret og lige siden haft 2 ægløsninger naturligt men stadig fast cyklus på 44 dage
Jeg har fast cyklus selv om den er længere, og får normalt ægløsning selv, men efter en pause, hvor jeg efter lægens råd fik minipiller, var min pco forværret og lige siden haft 2 ægløsninger naturligt men stadig fast cyklus på 44 dage
Det er de forbitrede kvindelige hormoner der ikke bliver dannet nok af.. Frustrerende..
ønskebarn74 skriver: Det er de forbitrede kvindelige hormoner der ikke bliver dannet nok af.. Frustrerende..
Anonym skriver: Er godt nok ramt af denne omgang hormoner, mange bivirkninger og især sur/tvær og træt Hold nu fast hvor jeg håber det bliver sidste forsøg, helt smadret pga hormonerne og magter ikke lige nu, tanken om hvis det ikke lykkedes. Er så klar lige nu til at sætte lås og dosering på mandens kaffe og klippe alle hans smøger. Render her med hormoner og håber at den dårlige sædprøve fra sidst var en engangs. Denne gang har vi været igang 7 mdr men 4 ved klinikken hvoraf 2 har været hormoner. Så nu håber jeg bare på en masse super æg, god sædkvalitet, og to positive streger til os. Er bitter og hidsig nok i egen krop at jeg harmoni til 4 Ynk herfra i øjebliks frustration
Er godt nok ramt af denne omgang hormoner, mange bivirkninger og især sur/tvær og træt Hold nu fast hvor jeg håber det bliver sidste forsøg, helt smadret pga hormonerne og magter ikke lige nu, tanken om hvis det ikke lykkedes. Er så klar lige nu til at sætte lås og dosering på mandens kaffe og klippe alle hans smøger. Render her med hormoner og håber at den dårlige sædprøve fra sidst var en engangs. Denne gang har vi været igang 7 mdr men 4 ved klinikken hvoraf 2 har været hormoner. Så nu håber jeg bare på en masse super æg, god sædkvalitet, og to positive streger til os. Er bitter og hidsig nok i egen krop at jeg harmoni til 4 Ynk herfra i øjebliks frustration
gud hvor jeg husker det.. Det de bare slet ikke til at holde ud.. Dog fik min mand strenge krav under behandlingen: ingen kaffe (koffein) ingen røg, ingen alkohol, minimum af stivelse.. Hold op en strid kælling jeg var på trods af at hans kvaliteter ikke fejlede noget overhovedet..
Håber i kommer ud med et godt resultat meget snart
pcoramt skriver: gud hvor jeg husker det.. Det de bare slet ikke til at holde ud.. Dog fik min mand strenge krav under behandlingen: ingen kaffe (koffein) ingen røg, ingen alkohol, minimum af stivelse.. Hold op en strid kælling jeg var på trods af at hans kvaliteter ikke fejlede noget overhovedet.. Håber i kommer ud med et godt resultat meget snart
et-ønske skriver: Sender lige en i
Sender lige en i
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128