Træt og sur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Kiss kost er specifik kost til pco piger.. Lav kulhydrat kost..

Jeg fik også metformin.. Hjalp ikke en skid.. Først da jeg kom på Victoza skete der noget.. Jeg fik for første gang i mit liv en fast cyklus.. Venter nu tvillinger efter 10,5 års kamp.. 

Hvor dejligt. Hvor finder jeg mere Info om kiss har snakket med dem om victoza da metformin ikke hjalp, men de kender ikke nok til den til at de vil give den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hvor dejligt. Hvor finder jeg mere Info om kiss har snakket med dem om victoza da metformin ikke hjalp, men de kender ikke nok til den til at de vil give den

Hvor bor du henne?

google kiss kost.. Der er masser på nettet om det..

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Hvor bor du henne?

google kiss kost.. Der er masser på nettet om det..

Omkring vestfyn

Anmeld

8. september 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Omkring vestfyn

Bed dem om at kontakte CFC.. John Lindenberg.. De bruger Victoza med super resultater.. Og stå fast, det er et vidundermiddel.. Fik lov at prøve det på OUH, trods de aldrig har prøvet det.. 

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Bed dem om at kontakte CFC.. John Lindenberg.. De bruger Victoza med super resultater.. Og stå fast, det er et vidundermiddel.. Fik lov at prøve det på OUH, trods de aldrig har prøvet det.. 

Tak ved du om man må tage det mens man er gravid eller mens man forsøger

Anmeld

8. september 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Tak ved du om man må tage det mens man er gravid eller mens man forsøger

Imens du er i behandling, ved positiv test stopper man..

Og under rugningen skal du have lutinus, estrofem og tilskud af HCG.. Blive ved med estrofem og lutinus til 12 uge, da du ikke må tage Victoza under graviditet som man må metformin.. 

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Imens du er i behandling, ved positiv test stopper man..

Og under rugningen skal du have lutinus, estrofem og tilskud af HCG.. Blive ved med estrofem og lutinus til 12 uge, da du ikke må tage Victoza under graviditet som man må metformin.. 

Lyder omfattende, er det også omfattende iui, og er noget af det ikke kun hvis man ikke danner det selv ?

Anmeld

8. september 2013

ønskebørn74

Lyder omfattende, er det også omfattende iui, og er noget af det ikke kun hvis man ikke danner det selv ?

Når man har pco har man større chance for at abortere pga. at man ikke danner de rigtige hormoner i de rette mængder.. Det hjælper disse ting med..

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Når man har pco har man større chance for at abortere pga. at man ikke danner de rigtige hormoner i de rette mængder.. Det hjælper disse ting med..

Kommer det ikke an på hvordan ens pco er, og om man feks har aborthostorik ? feks har jeg ikke forhøjet testosteron, ej heller min søster, modsat vores moster som også har pco men vil da høre når jeg skal på klinikken igen

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Og tak fordi du svarer på mine spørgsmål er jo lidt en jungle at finde ud af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.