Træt og sur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.474 visninger
27 svar
2 synes godt om
8. september 2013

Anonym trådstarter

Er godt nok ramt af denne omgang hormoner, mange bivirkninger og især sur/tvær og træt
Hold nu fast hvor jeg håber det bliver sidste forsøg, helt smadret pga hormonerne og magter ikke lige nu, tanken om hvis det ikke lykkedes. Er så klar lige nu til at sætte lås og dosering på mandens kaffe og klippe alle hans smøger. Render her med hormoner og håber at den dårlige sædprøve fra sidst var en engangs. Denne gang har vi været igang 7 mdr men 4 ved klinikken hvoraf 2 har været hormoner. Så nu håber jeg bare på en masse super æg, god sædkvalitet, og to positive streger til os. Er bitter og hidsig nok i egen krop at jeg harmoni til 4

Ynk herfra i øjebliks frustration

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

Manna

Anonym skriver:

Er godt nok ramt af denne omgang hormoner, mange bivirkninger og især sur/tvær og træt
Hold nu fast hvor jeg håber det bliver sidste forsøg, helt smadret pga hormonerne og magter ikke lige nu, tanken om hvis det ikke lykkedes. Er så klar lige nu til at sætte lås og dosering på mandens kaffe og klippe alle hans smøger. Render her med hormoner og håber at den dårlige sædprøve fra sidst var en engangs. Denne gang har vi været igang 7 mdr men 4 ved klinikken hvoraf 2 har været hormoner. Så nu håber jeg bare på en masse super æg, god sædkvalitet, og to positive streger til os. Er bitter og hidsig nok i egen krop at jeg harmoni til 4

Puha, jeg håber du kommer ud på den anden side med værdigheden i behold og at manden kan tage dig i stiv arm.
Jeg har aldrig selv prøvet hormonbehandling men kan forstå på indlæggene herinde, at det ikke er spor sjovt.
Jeg blev lidt nysgerrig, da jeg læste dit indlæg mht. at du skriver, at du kun har fået hormoner 2 ud af 4 mdr.
Vil det sige, at man godt kan få fertilitetsbehandling uden hormoner?
Er det så "bare" inseminering el. hvad?
Er du på offentlig eller privat klinik?
Er mandens sædkvalitet dårlig eller er du bare misundelig på hans kaffe og cigaretter?

Held og lykke med pb

Anmeld

8. september 2013

esioul

Anonym skriver:

Øv øv altså

Jeg må nok være en af de heldige der ikke mærkede til hormonerne.

Jeg  for dig

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

Manna skriver:

Puha, jeg håber du kommer ud på den anden side med værdigheden i behold og at manden kan tage dig i stiv arm.
Jeg har aldrig selv prøvet hormonbehandling men kan forstå på indlæggene herinde, at det ikke er spor sjovt.
Jeg blev lidt nysgerrig, da jeg læste dit indlæg mht. at du skriver, at du kun har fået hormoner 2 ud af 4 mdr.
Vil det sige, at man godt kan få fertilitetsbehandling uden hormoner?
Er det så "bare" inseminering el. hvad?
Er du på offentlig eller privat klinik?
Er mandens sædkvalitet dårlig eller er du bare misundelig på hans kaffe og cigaretter?

Held og lykke med pb

Grunden er at vi har prøvet hjemme bla pga ferielukning, og ville ikke tage hormoner mens de havde lukket. Jeg har sjældent ægløsning pga pco men min mand havde så ved 1 inseminationsforsøg dårlig sædkvalitet og kaffe og smøger gør det jo ikke bedre. Hader kaffe og smøger så ikke misundelig, synes bare vi begge må ofre, så skal jeg fortsat ofre hormoner må han også vi går gennem sygesikringen ved en privat, dvs det er uden for sygehuset

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Øv øv altså

Jeg må nok være en af de heldige der ikke mærkede til hormonerne.

Jeg  for dig

Tak. Har ikke været et problem de andre 2 gange, har da haft bivirkninger, men intet som nu, skal love for det er slemt denne gang, så håber det lykkedes denne gang

Anmeld

8. september 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hvis han har dårlig sæd må han jo ændre livsstil.. 

Det gjorde min trods at han intet fejler..

Jeg har pcos og manden gjorde hvad som helst for at bedre chancerne.. Inkl. at spise kedelig kiss kost..

Tal med ham om det.. Og held og lykke.. 

Anmeld

8. september 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Grunden er at vi har prøvet hjemme bla pga ferielukning, og ville ikke tage hormoner mens de havde lukket. Jeg har sjældent ægløsning pga pco men min mand havde så ved 1 inseminationsforsøg dårlig sædkvalitet og kaffe og smøger gør det jo ikke bedre. Hader kaffe og smøger så ikke misundelig, synes bare vi begge må ofre, så skal jeg fortsat ofre hormoner må han også vi går gennem sygesikringen ved en privat, dvs det er uden for sygehuset

Enig med dig.. Begge må gøre hvad de kan i denne situation..

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Enig med dig.. Begge må gøre hvad de kan i denne situation..

Tak, er især for meget når jeg gør en indsats med kost og prøver at tabe mig osv og han ikke ser det som nødvendigt, men det er det så nu. Inden behandling fik han lavet test hvor den var ok(men kunne være bedre) så ja er bare trels blev helt ked da han lå på grænsen til jeg kunne få iui

Hvad er kiss for noget, har snart prøvet alt uden held, selv spis dig i balance til pco kvinder

Anmeld

8. september 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Tak, er især for meget når jeg gør en indsats med kost og prøver at tabe mig osv og han ikke ser det som nødvendigt, men det er det så nu. Inden behandling fik han lavet test hvor den var ok(men kunne være bedre) så ja er bare trels blev helt ked da han lå på grænsen til jeg kunne få iui

Hvad er kiss for noget, har snart prøvet alt uden held, selv spis dig i balance til pco kvinder

Kiss kost er specifik kost til pco piger.. Lav kulhydrat kost..

Jeg fik også metformin.. Hjalp ikke en skid.. Først da jeg kom på Victoza skete der noget.. Jeg fik for første gang i mit liv en fast cyklus.. Venter nu tvillinger efter 10,5 års kamp.. 

Anmeld

8. september 2013

ønskebørn74

Hov og jeg tabte 22-23kg på 4,5 md... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.