Anonym skriver:
Er godt nok ramt af denne omgang hormoner, mange bivirkninger og især sur/tvær og træt
Hold nu fast hvor jeg håber det bliver sidste forsøg, helt smadret pga hormonerne og magter ikke lige nu, tanken om hvis det ikke lykkedes. Er så klar lige nu til at sætte lås og dosering på mandens kaffe og klippe alle hans smøger. Render her med hormoner og håber at den dårlige sædprøve fra sidst var en engangs. Denne gang har vi været igang 7 mdr men 4 ved klinikken hvoraf 2 har været hormoner. Så nu håber jeg bare på en masse super æg, god sædkvalitet, og to positive streger til os. Er bitter og hidsig nok i egen krop at jeg harmoni til 4 

Ynk herfra i øjebliks frustration
Puha, jeg håber du kommer ud på den anden side med værdigheden i behold og at manden kan tage dig i stiv arm.

Jeg har aldrig selv prøvet hormonbehandling men kan forstå på indlæggene herinde, at det ikke er spor sjovt.
Jeg blev lidt nysgerrig, da jeg læste dit indlæg mht. at du skriver, at du kun har fået hormoner 2 ud af 4 mdr.
Vil det sige, at man godt kan få fertilitetsbehandling uden hormoner?
Er det så "bare" inseminering el. hvad?
Er du på offentlig eller privat klinik?
Er mandens sædkvalitet dårlig eller er du bare misundelig på hans kaffe og cigaretter?
Held og lykke med pb
Anmeld