Hvornår fik jeres første tand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2013

liten-mamma

SRP skriver:

Hej piger

min datter på 5 1/2 måned har i lang tid savlet og puttet alt i munden, så troede det var tænderne, som var på vej. Nu har alle babyer omkring mig, som vi ser fået tænder (de er på samme alder)

jeg selv fik da jeg var fire måneder. Ved godt de pludselig bare er der, men det går mig lidt på hun er den eneste blandt dem vi kender. Håber ik hun får rigtig sent.

Min datter fik to tænder på én gang da hun var 6 1/2 mdr. Hun savlede helt voldsomt fra hun var 4 mdr. Idag er hun 8 mdr. og hun har stadig kun de to.

Både kæresten og jeg var 4 mdr. da vi fik vores første tænder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

emma7

Min søn fik to tænder i undermunden da han var 6 mdr.

Og nu se jeg at der to tænder på vej i overmunden. (7 mdr)

Og han savler rigtigt meget.

Anmeld

8. september 2013

FrkZier

SRP skriver:

Hej piger

min datter på 5 1/2 måned har i lang tid savlet og puttet alt i munden, så troede det var tænderne, som var på vej. Nu har alle babyer omkring mig, som vi ser fået tænder (de er på samme alder)

jeg selv fik da jeg var fire måneder. Ved godt de pludselig bare er der, men det går mig lidt på hun er den eneste blandt dem vi kender. Håber ik hun får rigtig sent.

min søn har savlet heelt vildt voldsomt og puttet alt i munden siden han var ca. 2mdr - han er nu 4mdr og har ingen tænder, så det går ikke altid hånd i hånd

men jeg forstår ikke hvorfor du er 'skuffet' over der ingen tænder er endnu? det er jo ikke unormalt ikke at have tænder som 5,5mdr

Anmeld

8. september 2013

lycly

Min datter var 8 mdr da hun fik en tand. En måned efter kom nr 2 og så kom resten ellers bare lige i rap.

Min søn har i noget tid nu også savlet helt ekstremt og han har sine hænder i munden konstant, men umiddelbart ser det ikke ud som om der er tænder på vej. Så det behøver ikke være derfor

Anmeld

8. september 2013

SRP

Taaak for de mange svarEr mere rolig omkring det nu hvor jeg kan høre det er meget forskelligt, hvornår de tænder kommer.

Anmeld

8. september 2013

mulle85

min var omkring 4 mdr, han er snart 11 mdr og har 5 nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.