Hvornår fik jeres første tand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.229 visninger
25 svar
2 synes godt om
7. september 2013

SRP

Hej piger

min datter på 5 1/2 måned har i lang tid savlet og puttet alt i munden, så troede det var tænderne, som var på vej. Nu har alle babyer omkring mig, som vi ser fået tænder (de er på samme alder)

jeg selv fik da jeg var fire måneder. Ved godt de pludselig bare er der, men det går mig lidt på hun er den eneste blandt dem vi kender. Håber ik hun får rigtig sent.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2013

modesty

Hej piger

min datter på 5 1/2 måned har i lang tid savlet og puttet alt i munden, så troede det var tænderne, som var på vej. Nu har alle babyer omkring mig, som vi ser fået tænder (de er på samme alder)

jeg selv fik da jeg var fire måneder. Ved godt de pludselig bare er der, men det går mig lidt på hun er den eneste blandt dem vi kender. Håber ik hun får rigtig sent.

8 mdr., hvilket vist er lige midt i gennemsnittet. 

Anmeld

7. september 2013

B&J

det er meget forskelligt. vores dreng fik først sin første tand da han var ca 1 år måske 13mdr

Anmeld

7. september 2013

Maise86

Min datter var 10 mdr og min søn næsten 18 mdr

Anmeld

7. september 2013

Moma

Den ældste på 9 år var 7 mdr. Den yngste på 4 år var bare 3 mdr, da han fik sin første tand.

Anmeld

7. september 2013

Svenne

Ca. 8 mdr.

Og det siges, at jo senere tænderne kommer jo stærkere er de. Så glæd du dig bare over, at de ikke er kommet endnu

Anmeld

7. september 2013

Joan ( Smallie )

Den stor var ikke andet en 3½ månede da de første 2 tittet frem og nr 2 hun var 4 måneder

Anmeld

7. september 2013

Mettefpigen

Lukas var ca 11 måneder.. Hvorfor håber du at hun får dem tidligt??

Anmeld

7. september 2013

2babygirls

SRP skriver:

Hej piger

M var nææææsten 8 mdr og A er 7mdr og 1 dag og nr 2 er næsten igennem. A savlede slemmere end en hund nærmest fra hun fandt hendes mund, og havde altid to fingre hængende i mundvigen. ALLE har spurgt i måneder om hun var ved at få tænder, men 7 mdr gik der.

Anmeld

7. september 2013

Dot D

Begge vores fik deres første, tre dage før de var et halvt år. Pudsigt, at den kom på samme tid hos dem begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.