Hvornår fik jeres første tand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2013

Lukas&Liam<3

Lukas fik sine første da han var 5 måneder, nu er han 7,5 måned og har 6 tænder. Det er rigtig sødt og glædede mig da også meget. Men nu, ville ønske han ingen havde. Puha en kamp med at børste tænder og øjh hvor gør det ondt på ham når de kommer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2013

Aabye

Min stor fik d første tænder da han var 5 mdr.. 
Nr 2 fik den første da han var bare 3 mdr.. Ikke specielt sjovt når han så som 7 mdrs har 8 tænder og man stadig ammer.. :/

Jeg ville ærligt ønske at mine drenge fik deres tænder lidt senere... I sær den lille.. For hold nu op hvor han bed når jeg ammede ham.. Han har faktisk bidt hul i mig flere gange :/

Anmeld

7. september 2013

Mor til Ella

SRP skriver:

Hej piger

min datter på 5 1/2 måned har i lang tid savlet og puttet alt i munden, så troede det var tænderne, som var på vej. Nu har alle babyer omkring mig, som vi ser fået tænder (de er på samme alder)

jeg selv fik da jeg var fire måneder. Ved godt de pludselig bare er der, men det går mig lidt på hun er den eneste blandt dem vi kender. Håber ik hun får rigtig sent.

4 mdr

Og hver eneste tand har været et helvede

Anmeld

7. september 2013

Mother-love

SRP skriver:

Hej piger

min datter på 5 1/2 måned har i lang tid savlet og puttet alt i munden, så troede det var tænderne, som var på vej. Nu har alle babyer omkring mig, som vi ser fået tænder (de er på samme alder)

jeg selv fik da jeg var fire måneder. Ved godt de pludselig bare er der, men det går mig lidt på hun er den eneste blandt dem vi kender. Håber ik hun får rigtig sent.

Isabella var 4 mdr. Har en veninde, hendes datter er lige blevet et år. Og hun har lige fået de første to tænder. Så det er altså meget forskelligt.

Anmeld

7. september 2013

FruK

Her er hun 8 mdr og har ingen endnu. Så længe jeg stadig ammer, passer det mig nu fint! 

Det siges at jo senere de kommer, jo stærkere er tænderne, men jeg ved ikke, om det er rigtigt.

Anmeld

7. september 2013

Koen.

SRP skriver:

Hej piger

her har de været hhv. 11 og 10 mdr da den første tand er kommet.

Anmeld

7. september 2013

Frk.S

Det er jo meget forskelligt.

Freja fik sine første 2 tænder rigtig tidligt.... hun var 3,5 måned. Så gik det ellers bare derudaf, og nu - hvor hun lige er blevet 2 år - har hun alle mælketænderne.

Anmeld

8. september 2013

Clisolka

Min datter var 6 mrd. da hendes 2 første tænder kom 

Anmeld

8. september 2013

MissTas

SRP skriver:

Hej piger

Her fik annastacia sine første to i undermunden da hun var 6 mrd gammel  

Anmeld

8. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea fik de første 2, 2 dage før hun blev 6 mdr. Alberte var 8 mdr, da den første kom igennem. Hun er nu 14 mdr og har 4 udvokset tænder og 2 mere igennem. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.