Barnevogn, traffikeret vej og sol.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Kan ikke forestille mig at der er nogen der ville lade deres barn sove på fortovet....så mon ikke det er fup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2013

FruJacobsen

Hvis du har tid en dag, kan du da parkere i nærheden og gå en tur forbi så finder du hvert fald ud af, om det er fup...

Anmeld

8. september 2013

Havre74

FruStolpe skriver:

Kunne det tænkes at det er en "fup barnevogn" ?? Altså en der er stillet der for at få folk til at sætte farten ned 

Nej desværre ikke for jeg har flere gange set et barn sidde og græde deri.

Anmeld

8. september 2013

FruStolpe

Havre74 skriver:

Nej desværre ikke for jeg har flere gange set et barn sidde og græde deri.

Tja det er nok bare mig, men hvis jeg så en barnevogn med et grædende barn stå på et fortov uden voksne i syne. Så havde jeg da ringet til politiet .......

Anmeld

9. september 2013

Havre74

FruStolpe skriver:

Tja det er nok bare mig, men hvis jeg så en barnevogn med et grædende barn stå på et fortov uden voksne i syne. Så havde jeg da ringet til politiet .......

Hvorfor ville du det ? Man kan da ikke vide, hvor længe barnet har grædt og om der er nogen på vej ud for at hente det.

Anmeld

9. september 2013

FruStolpe

Havre74 skriver:

Hvorfor ville du det ? Man kan da ikke vide, hvor længe barnet har grædt og om der er nogen på vej ud for at hente det.

Fordi ingen normale mennesker ville da efterlade sit grædende barn i en barnevogn på et fortorv ud til en trafikeret vej. 

Anmeld

11. september 2013

Havre74

FruStolpe skriver:

Fordi ingen normale mennesker ville da efterlade sit grædende barn i en barnevogn på et fortorv ud til en trafikeret vej. 

Tak for svar. Det var netop også derfor jeg spurgte til at starte med. For jeg synes heller ikke det er normalt. Jeg ville dog ikke melde det til politiet.

Anmeld

11. september 2013

FruStolpe

Havre74 skriver:

Tak for svar. Det var netop også derfor jeg spurgte til at starte med. For jeg synes heller ikke det er normalt. Jeg ville dog ikke melde det til politiet.

Hvordan ville du så håndtere det? 

Anmeld

11. september 2013

Havre74

FruStolpe skriver:

Hvordan ville du så håndtere det? 

Det er jo ikke ulovligt, så tvivler stærkt på, at politiet vil gøre noget.

Generelt vil jeg ikke gå ind og blande mig i, hvordan andre gør tingene, jeg undres bare tit. Og kender du ikke det at man tænker "er det mon kun mig, der tænker sådan" ?

HVIS der var direkte fare, eks. hvis barnet begyndte at kravle ud af vognen osv., så ville jeg standse og forhindre, at barnet kom til skade.

Men som jeg også skrev tidligere til dig, jeg kan jo ikke se, hvor længe barnet har grædt, blot fordi det lige græder mens jeg kører forbi og moren kan jo være på vej ud for at hente det.

Hvad ville du sige til politiet ?

Anmeld

11. september 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Havre74 skriver:

Det er jo ikke ulovligt, så tvivler stærkt på, at politiet vil gøre noget.

Generelt vil jeg ikke gå ind og blande mig i, hvordan andre gør tingene, jeg undres bare tit. Og kender du ikke det at man tænker "er det mon kun mig, der tænker sådan" ?

HVIS der var direkte fare, eks. hvis barnet begyndte at kravle ud af vognen osv., så ville jeg standse og forhindre, at barnet kom til skade.

Men som jeg også skrev tidligere til dig, jeg kan jo ikke se, hvor længe barnet har grædt, blot fordi det lige græder mens jeg kører forbi og moren kan jo være på vej ud for at hente det.

Hvad ville du sige til politiet ?

jeg ville ringe og fortælle hvad jeg havde set.. hvis det ikke er dem der skal kontaktes så ved de hvor og hvordan du får fat i nogen der kan...

Ville selv have stoppet bilen (næsten uanset hvor jeg var på vej hen og hvorfor) hvis jeg så en barnevogn uden opsyn med et grædende barn i... bare for at se om der kom en voksen inden for kort tid og så køre når jeg så der kom en og ellers max vente 2 min tror jeg og så hoppe ud og gå derover og se efter om der var babyalarm i vognen eller andet der kunne tyde på der rent faktisk var nogen der var til at komme i kontakt med...

det er jo direkte sundhedsskadeligt for barnet at stå så tæt på vejen med benzin osen... specielt hvis du siger det er en traffikeret vej... Så allerede der ville mine alarmklokker ringe at der måske var noget fishy ved det hele...

Derudover vil jeg sige at jeg har fået af vide af mine bedsteforældre at jeg til trods for bremser for og bag på barnevognen har præsteret i en alder af omkring de 2 at sætte den igang så den trillede ned aden bakke og var tæt på at ryge i en meget dyb å der løb for enden af bakken... et helt tilfælde at min bedstefar lige ahvde været ude ved kvierner og så barnevognen trulle afsted mens jeg sad og grinede og vinkede til ham som han kom spænende for at nå den... og det var bare fordi min bedstemor lige skulle noget i 2 min mens jeg alligevel sov lur....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.