Barnevogn, traffikeret vej og sol.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.145 visninger
25 svar
13 synes godt om
6. september 2013

Havre74

Hver dag kører jeg gennem en mellemstor by. Gennem byen går en stor vej. Et sted på vejen er der et helleanlæg og her står der ofte en barnevogn lige der, når man drejer ud af hellen igen. Jeg har ofte tænkt, at jeg ikke ville turde lade mit barn stå der og sove, jeg ville være nervøs for, at en bil ikke fik rettet op, og dermed ramte barnevognen.

Idag kommer jeg så igen kørende og barnevognen står der igen. Både ved 11-tiden og 14-tiden og den står direkte i solen (bilen viste 23C).

Jeg er normalt slet ikke pylleret, men det her er helt galt, synes jeg.

Hvad synes i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2013

B&J

Jaaa det er ikke super smart de skal jo helst stå i skyggen for ellers kan det jo blive som en bageovn der inde desværre... men det er mange der slet ikke tænker over det

Anmeld

7. september 2013

Kløver

Dvs barnevognen står på vejen ?

Anmeld

7. september 2013

Mor til Ella

Havre74 skriver:

Hver dag kører jeg gennem en mellemstor by. Gennem byen går en stor vej. Et sted på vejen er der et helleanlæg og her står der ofte en barnevogn lige der, når man drejer ud af hellen igen. Jeg har ofte tænkt, at jeg ikke ville turde lade mit barn stå der og sove, jeg ville være nervøs for, at en bil ikke fik rettet op, og dermed ramte barnevognen.

Idag kommer jeg så igen kørende og barnevognen står der igen. Både ved 11-tiden og 14-tiden og den står direkte i solen (bilen viste 23C).

Jeg er normalt slet ikke pylleret, men det her er helt galt, synes jeg.

Hvad synes i ?

Er vi enige om at et helleanlæg er MIDT på vejen

Anmeld

7. september 2013

Havre74

Maja84 skriver:

Dvs barnevognen står på vejen ?

Nej heldigvis ikke da. Den står på fortovet ved siden af vejen.

Anmeld

7. september 2013

Havre74

Mor til Ella skriver:

Er vi enige om at et helleanlæg er MIDT på vejen

Ja.

Anmeld

7. september 2013

Havre74

B&J skriver:

Jaaa det er ikke super smart de skal jo helst stå i skyggen for ellers kan det jo blive som en bageovn der inde desværre... men det er mange der slet ikke tænker over det

Ja, præcis. Jeg synes bare det er vildt, jeg har altid stillet mine i skyggen eller indenfor.

Anmeld

7. september 2013

B&J

Havre74 skriver:

Ja, præcis. Jeg synes bare det er vildt, jeg har altid stillet mine i skyggen eller indenfor.

ja det samme her men ja, tror bare ikke alle tænker over det bliver en ovn

Anmeld

7. september 2013

Kløver

Havre74 skriver:

Nej heldigvis ikke da. Den står på fortovet ved siden af vejen.

Nå sådan

Anmeld

7. september 2013

FruStolpe

Kunne det tænkes at det er en "fup barnevogn" ?? Altså en der er stillet der for at få folk til at sætte farten ned 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.