Ih hvor herligt at komme hjem fra arbejde, logge på baby.dk og så se alle de søde hilsner - tusind tak :p
Jeg er gået rundt med et stort smil hele dagen, men ingen på arbejdet ved hvorfor - for vil ikke fortælle nogen om det før de obligatoriske 12 uger er gået :p
Men har ringet til lægen og fået tid d. 31/8 - de behøver ikke se mig før jeg er i uge 8 eller 10 åbenbart, for før er der ikke rigtig så meget at tjekke

Hun sagde tillykke efter at jeg havde fortalt om de 3 tests med 2 streger - for der er ikke noget at være i tvivl om så siger hun, lægerne stoler på de tests. (hun sagde selvfølgelig først tillykke efter hun havde spurgt om graviditet var planlagt hehe)
Så d. 31/8 er næste skridt, hvor der skal tages blodprøver og have gynækologisk undersøgelse hvor man bla. tjekker om livmoderen vokser som den skal

Super spændende! Håber jeg kan sove lidt bedre i nat, kunne slet ikke falde til ro iaftes og vågnede kl. 4.38 imorges og kunne ikke sove igen pga. baby-tanker

Jeg

fingre for ALLE jer kvinder som ønsker at blive gravide og som arbejder på det!!! Det skal nok komme (når man mindst venter det hihi)
Ved ikke om det er et tip der kan bruges men - sex på positiv ÆL test dag virker altså for mig i hvert fald

De 2 andre måneder har vi bare prøvet os frem, men denne gang har vi rent faktisk kun dyrket sex de to dage....
Anmeld