Kryds lidt fingre for mig, piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
du får lige endnu et tillykke fra mig sødeste! det er bare så dejligt, og jeg glæder mig til at følge graviteten TÆT!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

Trolde_mor

Snuffler25 skriver:

Positiv ÆL test igår og idag - sexede igår, gør det også iaften Kryds fingre for os og send gode tanker, så er i søde

Vi ønsker så brændende, at det nu må være vores tur

Sender en masse "bebs" tanker til jer, og krydser alle lemmer hehe

Anmeld

28. juli 2009

Trolde_mor

Snuffler25 skriver:

PIGER!!! Alt jeres gode karma og krydsende fingre og søde ord og tanker har hjulpet os på vej!! Jeg har testet POSITIV G-TEST IDAG!!  Jeg troede det var LØGN da jeg så det... havde jo besluttet mig for at vente til torsdag, men måtte bare pludselig - kunne slet ikke styre det.. så testede.. ventede 10 min hvor jeg forlod rummet testen lå i.. kom tilbage og så den og tænkte WHAT!? Over i lyset og JO - der er to streger! 

Test streg er lidt utydelig i forhold til kontrol streg - men den ER der!! Måtte ringe til min veninde, for Søren var ikke kommet hjem... og jeg jublede med hende (hun har en dreng på 8 mdr, så hun ku godt følge mig) og jeg sendte hende en MMS med testen og hun sagde, at den var god nok - den ER der!

Tog en test mere kl. 19.30 og der kom der 2 streger igen!
Ringer til læge imorgen og får en tid!

Er fuldstændig rundt på gulvet!
TUSIND TAK for alt jeres krydsen fingre og søde ord!! Det betyder meget!

Det sgu lidt af et mirakel - vi har kun dyrket sex de 2 dage hvor jeg testede positiv ÆL som jeg skrev, da jeg startede denne tråd.  - vi har ikke gjort det siden, har ikk rigtig haft overskud og energi da vi har været max presset på vores job.. og så var den der SGU!!

Hvor er det bare stort.... TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE hehe.....og hvor er det bare stort det gik så hurtigt

Du må have en dejlig graviditet, ser frem til at følge udviklingen

Anmeld

28. juli 2009

Alexis - i den virtuelle verden!

Ah havde ik lige set dit seneste indlæg. Stort tillykke med det

Anmeld

28. juli 2009

Snuffler25

Ih hvor herligt at komme hjem fra arbejde, logge på baby.dk og så se alle de søde hilsner - tusind tak :p
Jeg er gået rundt med et stort smil hele dagen, men ingen på arbejdet ved hvorfor - for vil ikke fortælle nogen om det før de obligatoriske 12 uger er gået :p

Men har ringet til lægen og fået tid d. 31/8 - de behøver ikke se mig før jeg er i uge 8 eller 10 åbenbart, for før er der ikke rigtig så meget at tjekke Hun sagde tillykke efter at jeg havde fortalt om de 3 tests med 2 streger - for der er ikke noget at være i tvivl om så siger hun, lægerne stoler på de tests. (hun sagde selvfølgelig først tillykke efter hun havde spurgt om graviditet var planlagt hehe)
Så d. 31/8 er næste skridt, hvor der skal tages blodprøver og have gynækologisk undersøgelse hvor man bla. tjekker om livmoderen vokser som den skal

Super spændende! Håber jeg kan sove lidt bedre i nat, kunne slet ikke falde til ro iaftes og vågnede kl. 4.38 imorges og kunne ikke sove igen pga. baby-tanker

Jeg  fingre for ALLE jer kvinder som ønsker at blive gravide og som arbejder på det!!! Det skal nok komme (når man mindst venter det hihi)
Ved ikke om det er et tip der kan bruges men - sex på positiv ÆL test dag virker altså for mig i hvert fald  De 2 andre måneder har vi bare prøvet os frem, men denne gang har vi rent faktisk kun dyrket sex de to dage....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.