Ih hvor er I søde allesammen

Det er virkelig stor opbakning, at læse at andre mennesker håber for en

Det gør jeg jo også selv, når andre skriver lignende indlæg - det er dejligt, at vi kvinder kan være der for hinanden! Jeg er bare SÅ glad for baby.dk - godt jeg fandt herind :p
I weekenden har jeg oplevet en del kvalme.. ikke konstant, men det kommer ligesom i "jag". Bla. kom det da jeg stod og lavede mad.. øv Knorr's beanaise sauce (uden margarine!!) var bare ikke en lækker duft :/ Generelt var jeg bare ikke sulten mens jeg lavede maden.. selvom jeg endda begyndte at lavede den tidligere end normalt, fordi jeg var super sulten og sagde til Søren, at NU skal vi altså ha noget mad... og så forsvandt den lyst bare

Udover det, oplever jeg "sidestik" i maven, især i venstre side... og en rumsteren som jeg ikke synes jeg kan genkende som værende forberedelse til mens? Synes noget føles anderledes.
Måske det er min tankegang der spiller mig et puds? Jeg VED jo, at vi dyrkede sex begge de dage jeg havde positiv ÆL - så vi har gjort alt for at naturen kan gå sin gang denne måned.. så håber bare den går sin gang altså?
Forventer mens på torsdag og tør IKKE teste inden

Selvom jeg har 5 g-tests liggende.. har lyst.. men så alligevel ikke.. hvad nu hvis den er negativ.. ej tør ik!
Anmeld