Kryds lidt fingre for mig, piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2009

Sujan

til dig. Troede også jeg havde ÆL for har også haft den der prikken i maven. Men testede negativ i dag. håber ikke den er overstået!!!!
Ja håber vi er mange der kan melde os ud af denne gruppe snart:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2009

Snuffler25

Sujan skriver:

til dig. Troede også jeg havde ÆL for har også haft den der prikken i maven. Men testede negativ i dag. håber ikke den er overstået!!!!
Ja håber vi er mange der kan melde os ud af denne gruppe snart:-)

Enig, vi må  fingre for hinanden 
Held og lykke til dig også!

Anmeld

19. juli 2009

Pellemor

Krydser fingre for jer
Vi prøvede selv i 14 måneder og var så småt i gang med de forberedende fertilitetsprøver, da der skete noget voldsomt i vores familie og vi fik andre ting at tænke på. Og pludselig, så var jeg gravid! Vi troede ikke på det i starten da alle symptomerne kom, så vi ventede så længe vi kunne med at tage en test (var blevet skuffede og kede af det rigtig mange gange før), og ja, så var testene positive og nu skal vi have en dejlig lille pige om ca. 6 uger.
Så I skal bare klø på og være tålmodige så skal det nok komme, der er nogen der siger at børnene selv vælger hvornår de er klar til at komme, så Jeres skal helt sikkert også nok komme

Anmeld

21. juli 2009

Snuffler25

Status: 
Positiv ÆL test d. 16 og 17 juli og vi sexede begge dage
Idag har jeg (stadig) ømme brystvorter og en "niven"/"rumsteren" i maven.. men da det kun er 5 dage siden jeg havde ÆL, kan man vel ikke lægge noget i det allerede...

Det skal siges at jeg er en pige som mærker ALT meget tydeligt, både ÆL og mens smerter osv. Jeg plejer dog ikke at have rumsteren i maven 1½ før forventet mens dato.

Men det er nok bare "efterrystelser" efter ÆL

Anmeld

21. juli 2009

ayus

pøj pøj )

Anmeld

21. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Snuffler25 skriver:

Status: 
Positiv ÆL test d. 16 og 17 juli og vi sexede begge dage
Idag har jeg (stadig) ømme brystvorter og en "niven"/"rumsteren" i maven.. men da det kun er 5 dage siden jeg havde ÆL, kan man vel ikke lægge noget i det allerede...

Det skal siges at jeg er en pige som mærker ALT meget tydeligt, både ÆL og mens smerter osv. Jeg plejer dog ikke at have rumsteren i maven 1½ før forventet mens dato.

Men det er nok bare "efterrystelser" efter ÆL

det lyder da meget godt!?
alt hvad jeg kan for at et lille befrugtet æg giver dig dine symptomer!! spændende!!
knuser

Anmeld

26. juli 2009

Snuffler25

Ih hvor er I søde allesammen
Det er virkelig stor opbakning, at læse at andre mennesker håber for en  Det gør jeg jo også selv, når andre skriver lignende indlæg - det er dejligt, at vi kvinder kan være der for hinanden! Jeg er bare SÅ glad for baby.dk - godt jeg fandt herind :p

I weekenden har jeg oplevet en del kvalme.. ikke konstant, men det kommer ligesom i "jag". Bla. kom det da jeg stod og lavede mad.. øv Knorr's beanaise sauce (uden margarine!!) var bare ikke en lækker duft :/ Generelt var jeg bare ikke sulten mens jeg lavede maden.. selvom jeg endda begyndte at lavede den tidligere end normalt, fordi jeg var super sulten og sagde til Søren, at NU skal vi altså ha noget mad... og så forsvandt den lyst bare

Udover det, oplever jeg "sidestik" i maven, især i venstre side... og en rumsteren som jeg ikke synes jeg kan genkende som værende forberedelse til mens? Synes noget føles anderledes.
Måske det er min tankegang der spiller mig et puds? Jeg VED jo, at vi dyrkede sex begge de dage jeg havde positiv ÆL - så vi har gjort alt for at naturen kan gå sin gang denne måned.. så håber bare den går sin gang altså?

Forventer mens på torsdag og tør IKKE teste inden  Selvom jeg har 5 g-tests liggende.. har lyst.. men så alligevel ikke.. hvad nu hvis den er negativ.. ej tør ik!

Anmeld

26. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Snuffler25 skriver:

Ih hvor er I søde allesammen
Det er virkelig stor opbakning, at læse at andre mennesker håber for en  Det gør jeg jo også selv, når andre skriver lignende indlæg - det er dejligt, at vi kvinder kan være der for hinanden! Jeg er bare SÅ glad for baby.dk - godt jeg fandt herind :p

I weekenden har jeg oplevet en del kvalme.. ikke konstant, men det kommer ligesom i "jag". Bla. kom det da jeg stod og lavede mad.. øv Knorr's beanaise sauce (uden margarine!!) var bare ikke en lækker duft :/ Generelt var jeg bare ikke sulten mens jeg lavede maden.. selvom jeg endda begyndte at lavede den tidligere end normalt, fordi jeg var super sulten og sagde til Søren, at NU skal vi altså ha noget mad... og så forsvandt den lyst bare

Udover det, oplever jeg "sidestik" i maven, især i venstre side... og en rumsteren som jeg ikke synes jeg kan genkende som værende forberedelse til mens? Synes noget føles anderledes.
Måske det er min tankegang der spiller mig et puds? Jeg VED jo, at vi dyrkede sex begge de dage jeg havde positiv ÆL - så vi har gjort alt for at naturen kan gå sin gang denne måned.. så håber bare den går sin gang altså?

Forventer mens på torsdag og tør IKKE teste inden  Selvom jeg har 5 g-tests liggende.. har lyst.. men så alligevel ikke.. hvad nu hvis den er negativ.. ej tør ik!

Anmeld

26. juli 2009

silden85

håber at den er der

Anmeld

26. juli 2009

Maise

husk sæden er mest frisk og skydeklar hvis man kun fyrer den af hver 2-3 dag ønsker jer det bedste ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.