Kryds lidt fingre for mig, piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2009

Snuffler25

PIGER!!! Alt jeres gode karma og krydsende fingre og søde ord og tanker har hjulpet os på vej!! Jeg har testet POSITIV G-TEST IDAG!!  Jeg troede det var LØGN da jeg så det... havde jo besluttet mig for at vente til torsdag, men måtte bare pludselig - kunne slet ikke styre det.. så testede.. ventede 10 min hvor jeg forlod rummet testen lå i.. kom tilbage og så den og tænkte WHAT!? Over i lyset og JO - der er to streger! 

Test streg er lidt utydelig i forhold til kontrol streg - men den ER der!! Måtte ringe til min veninde, for Søren var ikke kommet hjem... og jeg jublede med hende (hun har en dreng på 8 mdr, så hun ku godt følge mig) og jeg sendte hende en MMS med testen og hun sagde, at den var god nok - den ER der!

Tog en test mere kl. 19.30 og der kom der 2 streger igen!
Ringer til læge imorgen og får en tid!

Er fuldstændig rundt på gulvet!
TUSIND TAK for alt jeres krydsen fingre og søde ord!! Det betyder meget!

Det sgu lidt af et mirakel - vi har kun dyrket sex de 2 dage hvor jeg testede positiv ÆL som jeg skrev, da jeg startede denne tråd.  - vi har ikke gjort det siden, har ikk rigtig haft overskud og energi da vi har været max presset på vores job.. og så var den der SGU!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Zelania

Snuffler25 skriver:

PIGER!!! Alt jeres gode karma og krydsende fingre og søde ord og tanker har hjulpet os på vej!! Jeg har testet POSITIV G-TEST IDAG!!  Jeg troede det var LØGN da jeg så det... havde jo besluttet mig for at vente til torsdag, men måtte bare pludselig - kunne slet ikke styre det.. så testede.. ventede 10 min hvor jeg forlod rummet testen lå i.. kom tilbage og så den og tænkte WHAT!? Over i lyset og JO - der er to streger! 

Test streg er lidt utydelig i forhold til kontrol streg - men den ER der!! Måtte ringe til min veninde, for Søren var ikke kommet hjem... og jeg jublede med hende (hun har en dreng på 8 mdr, så hun ku godt følge mig) og jeg sendte hende en MMS med testen og hun sagde, at den var god nok - den ER der!

Tog en test mere kl. 19.30 og der kom der 2 streger igen!
Ringer til læge imorgen og får en tid!

Er fuldstændig rundt på gulvet!
TUSIND TAK for alt jeres krydsen fingre og søde ord!! Det betyder meget!

Det sgu lidt af et mirakel - vi har kun dyrket sex de 2 dage hvor jeg testede positiv ÆL som jeg skrev, da jeg startede denne tråd.  - vi har ikke gjort det siden, har ikk rigtig haft overskud og energi da vi har været max presset på vores job.. og så var den der SGU!!

Hold da op!! STORT TILLYKKE MED DE 2 STREGER!!!!

Jeg fattede heller ikke jeg var gravid da jeg tog min test, vi havde kun været sammen 2 gange på en månede pga en masse ting vi skulle nå. Og der var den sgu der.
Ikke engang de måneder man ******** Løs hehe

tillykke igen

Anmeld

27. juli 2009

Snuffler25

Zelania skriver:

Hold da op!! STORT TILLYKKE MED DE 2 STREGER!!!!

Jeg fattede heller ikke jeg var gravid da jeg tog min test, vi havde kun været sammen 2 gange på en månede pga en masse ting vi skulle nå. Og der var den sgu der.
Ikke engang de måneder man ******** Løs hehe

tillykke igen

Præcis, vi har også kun dyrket sex de to gange - og så lige en enkelt gang igår, af ren lyst, ikke pga projekt baby hihi.
Men ja, denne måned har også været hektisk for os, har haft gang i så mange ting. Modsat juni måned, hvor mine tanker konstant var på baby og hvor vi nærmest dyrkede sex hveranden dag! (så går lidt af det sjove af, syntes vi til sidst)

But it only takes 1 time I guess :p

Er SÅ glad, SÅ glad, SÅ GLAD 

Anmeld

27. juli 2009

silden85

mange gange tillykke glæder mig til at følge jer

Anmeld

27. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tillykke din heldige kartoffel!!!!

Hvor spændende - jeg glæder mig til at følge tæt med i mangel af egen graviditet at gå op I

Anmeld

27. juli 2009

Zelania

Rosa skriver:

Tillykke din heldige kartoffel!!!!

Hvor spændende - jeg glæder mig til at følge tæt med i mangel af egen graviditet at gå op I

Haha Rosa, der vækkede du enten mine hormoner eller humorristiske sans med din søde lidt sjove bemærkning =)

Held og lykke med 2 streger til dig også

Anmeld

28. juli 2009

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg er gået i total kluddermor, med alt det krydseri

Skal vi ik krydse fingre for hinanden? Jeg håber på positiv test i slutningen af ugen...

Please please please.... Ih...

Anmeld

28. juli 2009

Sujan

Tillykke. Hvor er det fedt. Er glad på jeres vejne

Anmeld

28. juli 2009

Moar'en

Mange gange tillykke til jer.

Anmeld

28. juli 2009

missKat

ihh hvor fantastisk - tillykke!!!!!!!!!!!!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.