Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ville aldrig bruge shampoo med parfume uanset hvad
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
(august) skriver: bruger matas egen babyshampoo uden parfume og har haft et gylpebarn og det har aldig lugtet...begge mine får vasket hår 1-2 gange om ugen og kommer også i bad 2 gange om ugen. Hvis de bliver beskidte, kan det klares med en vaskeklud eller et hurtigt brusebad.
bruger matas egen babyshampoo uden parfume og har haft et gylpebarn og det har aldig lugtet...begge mine får vasket hår 1-2 gange om ugen og kommer også i bad 2 gange om ugen. Hvis de bliver beskidte, kan det klares med en vaskeklud eller et hurtigt brusebad.
Capri Sonne skriver: Ville aldrig bruge shampoo med parfume uanset hvad
Anonym skriver: Okay, tak for svar! Måske jeg skal have noget andet neutralt sæbe ...
Okay, tak for svar! Måske jeg skal have noget andet neutralt sæbe ...
vi bruger den der bare står neutral uden på eller den fra matas det er nemlig den jeg bruger..
B&J skriver: vi bruger den der bare står neutral uden på eller den fra matas det er nemlig den jeg bruger..
Anonym skriver: Tak for svar jeg vil selvfølgelig helst undgå parfumen, men hvis det kun lige er i håret på baghovedet, og det kun er hver anden dag, så kan det vidst ikke gå helt galt? Ellers må jeg prøve en anden neutral shampoo først
Tak for svar jeg vil selvfølgelig helst undgå parfumen, men hvis det kun lige er i håret på baghovedet, og det kun er hver anden dag, så kan det vidst ikke gå helt galt? Ellers må jeg prøve en anden neutral shampoo først
Havanagila skriver: Isabella kommer i. Bad hver anden dag. Og selvom vi også helst vil bade hende i shampoo uden parfume. Så er man nogen gange nødtil at gøre det. For det er jo også træls at hendes hår lugter. Og synes også det er for meget med bad hver dag når de ikke er ældre.Jeg synes du skal prøve dig lidt frem. Det er jo også træls at skulle prøve samtlige produkter på markedet
Isabella kommer i. Bad hver anden dag. Og selvom vi også helst vil bade hende i shampoo uden parfume. Så er man nogen gange nødtil at gøre det. For det er jo også træls at hendes hår lugter. Og synes også det er for meget med bad hver dag når de ikke er ældre.Jeg synes du skal prøve dig lidt frem. Det er jo også træls at skulle prøve samtlige produkter på markedet
Anonym skriver: Det er den fra Matas jeg bruger, og den dur åbenbart ikke her men tak igen
Det er den fra Matas jeg bruger, og den dur åbenbart ikke her men tak igen
jamen det er den alm fra matas ikke baby shampooen og ellers den man kan købe over alt i en stor bøtte der står neutral på
Anonym skriver: Hej, min datter er 13 mdr og hver aften kommer hun i bad for hendes hår lugter simpelthen af gylp hun gylper aldrig, men sveder da lidt næsten hver dag, og tror det er det der giver lugten !? Jeg vasker med neutralt babyshampoo, men jeg ville egentlig gerne hun kun sku i bad hver anden dag? Tror i at jeg kan bruge shampoo med en mild parfume og at det så kan holde 2 dage? Vil bare helst ikke bruge parfume, men bad hver dag er heller ikke godt :/
Hej, min datter er 13 mdr og hver aften kommer hun i bad for hendes hår lugter simpelthen af gylp hun gylper aldrig, men sveder da lidt næsten hver dag, og tror det er det der giver lugten !? Jeg vasker med neutralt babyshampoo, men jeg ville egentlig gerne hun kun sku i bad hver anden dag? Tror i at jeg kan bruge shampoo med en mild parfume og at det så kan holde 2 dage? Vil bare helst ikke bruge parfume, men bad hver dag er heller ikke godt :/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128