Vaske hår i shampoo med parfume?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.261 visninger
25 svar
4 synes godt om
1. september 2013

Anonym trådstarter

Hej, min datter er 13 mdr og hver aften kommer hun i bad for hendes hår lugter simpelthen af gylp hun gylper aldrig, men sveder da lidt næsten hver dag, og tror det er det der giver lugten !? Jeg vasker med neutralt babyshampoo, men jeg ville egentlig gerne hun kun sku i bad hver anden dag? Tror i at jeg kan bruge shampoo med en mild parfume og at det så kan holde 2 dage? Vil bare helst ikke bruge parfume, men bad hver dag er heller ikke godt :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

Mettefpigen

Jeg ville personligt ikk bruge parfume, men min dreng kommer i bad næsten hver dag, og det fungere fint :-)

Anmeld

1. september 2013

B&J

her er det uden parfume og daniel er 3½

Anmeld

1. september 2013

Mother-love

Nu er Isabella godt nok 2,3 år. Men efter hun har fået rimelig langt har er vi gået over til natusan kids shampoo med balsam( denne https://www.natusanbaby.dk/Vores_produkter/Natusan Kids/ )
Fordi hun nemt får knuder i håret og hun hader og få reddet hår.
Tænker at hvis du f.eks bruger den som er shampoo og bad med vandmelon duft kun til håret?

Anmeld

1. september 2013

FruStolpe

Jeg mener nu sagtens at du kan bade hende hver dag, så længe det er uden sæbe. 

Sæbe og især parfume synes jeg ikke hører til hos så små børn.  

Her kommer Isabella i bad dagligt, men bliver altid vasket i neutral.  Hun bliver 3 lige om lidt 

Anmeld

1. september 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Jeg ville personligt ikk bruge parfume, men min dreng kommer i bad næsten hver dag, og det fungere fint :-)

Jeg er heller ikke meget for at bruge parfume, men det er også træls det kommer til at lugte grimt :/ tak for svar!

Anmeld

1. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

her er det uden parfume og daniel er 3½

Okay, tak for svar! Måske jeg skal have noget andet neutralt sæbe ...

Anmeld

1. september 2013

(august)

bruger matas egen babyshampoo uden parfume og har haft et gylpebarn og det har aldig lugtet...begge mine får vasket hår 1-2 gange om ugen og kommer også i bad 2 gange om ugen. Hvis de bliver beskidte, kan det klares med en vaskeklud eller et hurtigt brusebad.

Anmeld

1. september 2013

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Nu er Isabella godt nok 2,3 år. Men efter hun har fået rimelig langt har er vi gået over til natusan kids shampoo med balsam( denne https://www.natusanbaby.dk/Vores_produkter/Natusan Kids/ )
Fordi hun nemt får knuder i håret og hun hader og få reddet hår.
Tænker at hvis du f.eks bruger den som er shampoo og bad med vandmelon duft kun til håret?

Tak for svar jeg vil selvfølgelig helst undgå parfumen, men hvis det kun lige er i håret på baghovedet, og det kun er hver anden dag, så kan det vidst ikke gå helt galt? Ellers må jeg prøve en anden neutral shampoo først

Anmeld

1. september 2013

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Jeg mener nu sagtens at du kan bade hende hver dag, så længe det er uden sæbe. 

Sæbe og især parfume synes jeg ikke hører til hos så små børn.  

Her kommer Isabella i bad dagligt, men bliver altid vasket i neutral.  Hun bliver 3 lige om lidt 

Jeg er nød til at bruge lidt sæbe, vil ikke aflevere et barn i dagpleje med hår der lugter af gylp :/ men tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.