Har du rynker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2013

raca

jeg er 35 og jeg har ikke en eneste rynke i ansigtet,

og jeg gør INTET ud over at leve sundt, drikke rigeligt vand, få nok motion, og ikke havde elevator vægt. altså forsøge at holde vægten rimlig stabil,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

Noneother

Hvad er dermaroller og laser ? Kender det ikke

Jamen dermaroller er sådan en form for "pig-rulle" som får huden til at regenerere sig selv på en mærkelig måde jeg ikke forstår.

Den kan rette op på sådan noget som rynker, acne ar, og strækmærker.

Laser er ja.. en laser. Som går ind og.. Ja. "brænder" det lag hud den skal. og et eller andet kemisk sker, og så ser du fin ud.

Jeg har lidt svært ved at forklare det da, de virker på mange forskellige måder, og jeg har ikke rigtig sat mig ind i helt præcist hvorfor.

Men det fede ved dem er bl.a. at der ikke sprøjtes alt muligt kemisk ind i huden. Som fx. botox, der jo er nervegift.

Men hvis du googler laser + rynkereduktion, så kan du se hvad jeg mener.

Anmeld

2. september 2013

Moma

Jeg er 38 - snart 39 år og har rynker - ved øjnene og mellem øjenbrynene samt "smilerynker".

Lige der er vi genetisk hårdt ramt i min familie. Så det er med at spise sundt, dyrke motion og drikke masser af vand. Alt det der creme halløj virker ikke mod rynker - det skal "behandles" indenfra.

Men jeg bruger da creme - selvfølgelig

Anmeld

2. september 2013

Clisolka

Jeg rundede 35 år i går - og jeg har stadig ingen rynker 

Anmeld

2. september 2013

Koen.

Jeg er 23!!! Har allerede begyndende rynker i panden og omkring munden Det er jeg heller ikke helt tilfreds med.

Anmeld

2. september 2013

Mutti2

sommerc skriver:

Øv hader rynker. Min mor har (IKKE for at være led) men mange rynker i ansigtet. Grundet stor rygning, solarie fra tidligere år, og en del stress gennem livet. Jeg gider ikke have de rynker som hun har. Jeg har mørke render under øjene ØV! Jeg er 21! Bare af at holde min søn på armen i godt 3 minutter, eller mindre, er min arm et stykke rynket..?! 

Er der nogle der har det på samme måde med rynker? Og hvad bruger i a cream til ansigtet og kroppen? Jeg bruger altid cream til ansigtet.. 

Tæller smile-rynker??  

jeg har smilerynker hist og pist. Alderen siger 28. jeg bruger ansigtsmasker, agurker på øjnene og dagcreme (anti-rynke creme). Og jeg kan klart se en formindskning i mine smile-rynker. 

Anmeld

2. september 2013

gædde/gitte

sommerc skriver:

Øv hader rynker. Min mor har (IKKE for at være led) men mange rynker i ansigtet. Grundet stor rygning, solarie fra tidligere år, og en del stress gennem livet. Jeg gider ikke have de rynker som hun har. Jeg har mørke render under øjene ØV! Jeg er 21! Bare af at holde min søn på armen i godt 3 minutter, eller mindre, er min arm et stykke rynket..?! 

Er der nogle der har det på samme måde med rynker? Og hvad bruger i a cream til ansigtet og kroppen? Jeg bruger altid cream til ansigtet.. 

forstod ikke den med din arm??

mvh Gitte der har masser af smile rynker og er stolt af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.