Har du rynker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.992 visninger
26 svar
8 synes godt om
1. september 2013

sommerc

Profilbillede for sommerc

Øv hader rynker. Min mor har (IKKE for at være led) men mange rynker i ansigtet. Grundet stor rygning, solarie fra tidligere år, og en del stress gennem livet. Jeg gider ikke have de rynker som hun har. Jeg har mørke render under øjene ØV! Jeg er 21! Bare af at holde min søn på armen i godt 3 minutter, eller mindre, er min arm et stykke rynket..?! 

Er der nogle der har det på samme måde med rynker? Og hvad bruger i a cream til ansigtet og kroppen? Jeg bruger altid cream til ansigtet.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

baby012

sommerc skriver:

Øv hader rynker. Min mor har (IKKE for at være led) men mange rynker i ansigtet. Grundet stor rygning, solarie fra tidligere år, og en del stress gennem livet. Jeg gider ikke have de rynker som hun har. Jeg har mørke render under øjene ØV! Jeg er 21! Bare af at holde min søn på armen i godt 3 minutter, eller mindre, er min arm et stykke rynket..?! 

Er der nogle der har det på samme måde med rynker? Og hvad bruger i a cream til ansigtet og kroppen? Jeg bruger altid cream til ansigtet.. 

jeg er 22, og har (7-9-13) ingen rynker  

men jeg har også forebygget med både Q10 piller, ansigtsnasker, og Day / Night anti rynke creme  

måske noget af det kunne hjælpe ? 

Anmeld

1. september 2013

B&J

jeg er 26 og bliver 27 her til marts, og jeg har ikke rynker

Anmeld

1. september 2013

sommerc

baby012 skriver:

jeg er 22, og har (7-9-13) ingen rynker  

men jeg har også forebygget med både Q10 piller, ansigtsnasker, og Day / Night anti rynke creme  

måske noget af det kunne hjælpe ? 

Ja det vil jeg da prøve.. Hvad er det for nogle creme du bruger og piller :-)

Anmeld

1. september 2013

sommerc

B&J skriver:

jeg er 26 og bliver 27 her til marts, og jeg har ikke rynker

snyd

Anmeld

1. september 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Jeg er snart 25 og har heller ingen rynker

Skal stadigvæk vise id hvis jeg skal købe cigaretter eller andet

Anmeld

1. september 2013

baby012

sommerc skriver:

Ja det vil jeg da prøve.. Hvad er det for nogle creme du bruger og piller :-)

Almindelig vitamin, fiske olie, og Q10 de kan alle fås i alm. supermarkeder, udover det bruger jeg ferming creme på kroppen.. 

Mht. Creme er det forskelligt hvad jeg bruger, det er bare vigtigt der ikke er parfume i  

man skal også passe på med makeup med parfume og parabener,  

Anmeld

1. september 2013

B&J

sommerc skriver:

snyd

tror du ikke bare der er forskeld fra hud til hud og person til person, jeg tænker ikke over det når jeg får rynker jamen så er det jo bare sådan det er

Anmeld

1. september 2013

Kloster

Nu er jeg godt nok noget ældre end dig. Jeg er 36 år og jeg har lette rynker, men det gør mig ikke så meget. Er ret afklaret med at kroppen ændre sig både med alderen, men også med livsstilen.

Noget af det bedste du kan gøre for dig krop er, at drikke vand! Vand er GUD!!

Og dyrke motion, plej din hud med alm fugtighedscremer og det behøver ikke være fra Lancome. En krukke fra Matas Luksus creme er rigtig fed, men let at smøre ud. Brug den til hele kroppen hver dag og brug fugtighedscreme til ansigtet. Rens af hver dag.

Når du skriver at din arm er rynket, tænker jeg om du har tabt dig og huden derved hænger lidt ell om du ikke får vand nok...

Og vand nok er ikke 4 liter om dagen.. Drik omkring 2-2½ liter om dagen og vær god ved din krop. Både inden i (af mad/drikke indtag) og udenpå med pleje, undgå sol og udtørring. Og søvn nok...

Anmeld

1. september 2013

aarhusmor

jeg er 42 år og har ikke nogen rynker. Jeg vasker ansigtet med vand, bruger kun make-up til fester. Ryger ikke og drikker meget vand. Jeg fjerner make-up med økologiske produkter og make-uppen er økologisk.

Så er der jo også arvelighed: i min familie er der ikke så mange helt gamle der har rynker. Min mor er 70 og har lidt rynker. Min mormor døde som 86 årig og havde ikke rynker. Min farmor havde næsten heller ikke nogen da hun døde som 89 årig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.