Har du rynker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2013

CaWi

sommerc skriver:

Øv hader rynker. Min mor har (IKKE for at være led) men mange rynker i ansigtet. Grundet stor rygning, solarie fra tidligere år, og en del stress gennem livet. Jeg gider ikke have de rynker som hun har. Jeg har mørke render under øjene ØV! Jeg er 21! Bare af at holde min søn på armen i godt 3 minutter, eller mindre, er min arm et stykke rynket..?! 

Er der nogle der har det på samme måde med rynker? Og hvad bruger i a cream til ansigtet og kroppen? Jeg bruger altid cream til ansigtet.. 

Jeg er 27 og har lette rynker.
Jeg har mellem øjenbrynene, fordi jeg har rynket pande for meget (feks når solen skær i øjnene) Dem har jeg længe vidst jeg ville få, netop fordi jeg har den dårlige vane.
Inden for det sidste års tid, har jeg fået nogle små smile rynker på kinderne.
Jeg tager det nu stille og roligt, det er en naturlig ting at få rynker, og synes faktisk det er træls det er så tabu at ha rynker.

Bare du spiser sundt, drikker masser og vand, får din søvn og undgår for meget sol

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

Miss-86

Ingen rynker - Jeg er 26 år.

Jeg plejer min hud med Melissa - som er uden parfume og parabener.. Og det er fx. morgenfrue og kamille eller andre gode ting i (Min veninde er kosmetolog og siger det er gode produkter)
Og når jeg har brugt min dagcreme, vil jeg købe anti-rynke næste gang - Har min kosmetolog veninde fortalt er en god ting at starte på.
Samtidig med det, bruger jeg øjencreme - Masker og ansigtsvask.

Anmeld

1. september 2013

sommerc

Profilbillede for sommerc
Miss-86 skriver:

Ingen rynker - Jeg er 26 år.

Jeg plejer min hud med Melissa - som er uden parfume og parabener.. Og det er fx. morgenfrue og kamille eller andre gode ting i (Min veninde er kosmetolog og siger det er gode produkter)
Og når jeg har brugt min dagcreme, vil jeg købe anti-rynke næste gang - Har min kosmetolog veninde fortalt er en god ting at starte på.
Samtidig med det, bruger jeg øjencreme - Masker og ansigtsvask.

Okay :-) hvad er det for nogle masker du bruger ?

Anmeld

1. september 2013

Miss-86

sommerc skriver:

Okay :-) hvad er det for nogle masker du bruger ?

Jeg bruger Tea Tree og Seaweed fra BodyShop - De er rigtig lækre.

Anmeld

1. september 2013

Swerg

Jeg er 22 år.. Jeg bruger ingen former for cremer... Jeg har en lille smile-rynke som det eneste .. 

jeg er allergiker, så parfumerede cremer dur ikke på mig.. 

Jeg tænker botox når jeg engang om mange år bliver en rynket rosin.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. september 2013

sommerc

Kloster skriver:

Nu er jeg godt nok noget ældre end dig. Jeg er 36 år og jeg har lette rynker, men det gør mig ikke så meget. Er ret afklaret med at kroppen ændre sig både med alderen, men også med livsstilen.

Noget af det bedste du kan gøre for dig krop er, at drikke vand! Vand er GUD!!

Og dyrke motion, plej din hud med alm fugtighedscremer og det behøver ikke være fra Lancome. En krukke fra Matas Luksus creme er rigtig fed, men let at smøre ud. Brug den til hele kroppen hver dag og brug fugtighedscreme til ansigtet. Rens af hver dag.

Når du skriver at din arm er rynket, tænker jeg om du har tabt dig og huden derved hænger lidt ell om du ikke får vand nok...

Og vand nok er ikke 4 liter om dagen.. Drik omkring 2-2½ liter om dagen og vær god ved din krop. Både inden i (af mad/drikke indtag) og udenpå med pleje, undgå sol og udtørring. Og søvn nok...

okay jeg må drikke mere vand, sys faktisk ikke at jeg drikker så meget vand... Mht armen, er tynd (når jeg ser mig i spejlet kan jeg se mange steder jeg skal tabe mig, så derfor prøver keg også at dyrke meget motion!) men min under arm har aldrig rynket som den gør nu. Bare jeg holder min søn få sekunder rynker den?

Anmeld

1. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg er 34 og har lidt rynker ved øjene når jeg smiler, og jeg elsker dem!! Syntes folks rynker siger meget om en person, så jeg er fan af rynker, og satser på at ligne en stor smile rynke når jeg dør som 104 årie

Og ellers så drik godt med vand, brug altid solbriller ( det gør jeg, for solen gir de dårlige rynker )  og brug en god creme! Vh stine

Anmeld

1. september 2013

Noneother

Jeg har ingen rynker endnu. Er osse kun 25, så der går forhåbentlig lidt endnu. -Min mor havde stortset heller ikke rynker, da hun blev 51.

Men som med så meget andet. Tattoveringer, strækmærker, rynker, pigmentpletter, blodsprængninger mm. Så sværger jeg til to ting, udover min dagcreme.

Dermaroller og laser.

Det er 2 geniale opfindelser, der kan anvendes til at løse eller forbedre helt enormt mange problemer.

Det koster så en smule  dyrt, hos en kosmetolog. Men det virker 100% og du får resultater med det samme.

Anmeld

1. september 2013

sommerc

Noneother skriver:

Jeg har ingen rynker endnu. Er osse kun 25, så der går forhåbentlig lidt endnu. -Min mor havde stortset heller ikke rynker, da hun blev 51.

Men som med så meget andet. Tattoveringer, strækmærker, rynker, pigmentpletter, blodsprængninger mm. Så sværger jeg til to ting, udover min dagcreme.

Dermaroller og laser.

Det er 2 geniale opfindelser, der kan anvendes til at løse eller forbedre helt enormt mange problemer.

Det koster så en smule  dyrt, hos en kosmetolog. Men det virker 100% og du får resultater med det samme.

Hvad er dermaroller og laser ? Kender det ikke

Anmeld

1. september 2013

L&V

Jeg bliver 26 lige om snart og har ingen rynker. Det er selvfølgelig super med cremer osv men de fjerner jo ikke de rynker der er kommet og rynker er også gen bestemt. Undgå sol, røg og stress og sørg for at drikke masser af vand så får man en flot hud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.