Isabella havde aldrig gjort udtryk for at hun havde ondt i ørene så vi havde ikke i tankerne ørene fejlede noget. Vores læge sagde at hun var rød på venstre øre hver gang vi var ved lægen. Men ikke noget hun ville gøre noget ved. Efter vi så havde to mdr hvor Isabella var syg 6/8 uger og vi var på børneafd. Nævnte jeg det måske kunne være polypper? Da jeg selv havde fået fjernet mine to gange som barn. Børnelægen sagde hun synes vi skulle få en tid ved en ørelæge og få kigget på dem.
Vi fik en tid ved lægen og det viste sig at Isabella havde væske på begge øre og havde meget nedsat hørelse. Hun var da ca 1 år og 9 mdr. Hun fik lagt dræn og fjernet polypper dagen efter, hendes polypper var meget hævet.
Efter hun fik lagt dræn kom de første ord allerede 1 uge efter.

Vi var så nede til 6 mdrs tjek i sidste uge og det ene dræn var faldet ud og hun havde væske på dette øre igen. Så hun skal ned og have lagt nyt dræn på onsdag og så tjekker de lige det andet for en sikkerhedsskyld.
Isabella har kun været forkølet 2 gange og ingen anden sygdom siden hun fik lagt dræn første gang. Så vil klart anbefale at få lagt dræn. For vi har simpelthen været ramt af så meget sygdom pga ørene og polypperne. Selvom hun aldrig har givet udtryk for at ørene gjorde ondt så sagde ørelægen hun havde døjet med ørene længe og problemer med ørene ikke nødvendigvis behøver og gøre ondt.
Efter Isabella fik lagt dræn var hun hjemme og sove en time og derefter kunne man slet ikke mærke på hende at hun havde været under operation.

Håber i finder en god løsning for jer
Anmeld