En lørdag efter lagersalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2013

1990h

Team Putte skriver:

Jeg var afsted og endte med 5 bukser, 2 kjoler, en langærmet body og 2 sommerhatte for 1050 kr.. Det er i hvertfald halv pris kom du afsted?

ja jeg kom afsted i dag fik købt 2 par bukser og 1 langærmet body og et par leggins også fik jeg købt en flyverdragt i lilla med lyserøde lynlås i størrelse 0-6 måneder med futter til. ved ikke om du så dem? men jeg er total glad for det køb og tror vi får meget glæde af den her til vinter hvor hun jo stadig ikke er særligt gammel..gav 200 kr for den flyverdragt med fleece inden i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

Team Putte

1990h skriver:

ja jeg kom afsted i dag fik købt 2 par bukser og 1 langærmet body og et par leggins også fik jeg købt en flyverdragt i lilla med lyserøde lynlås i størrelse 0-6 måneder med futter til. ved ikke om du så dem? men jeg er total glad for det køb og tror vi får meget glæde af den her til vinter hvor hun jo stadig ikke er særligt gammel..gav 200 kr for den flyverdragt med fleece inden i.

jo dem så jeg godt! Et rigtig godt køb de er super lækre i kvaliteten

Anmeld

1. september 2013

vitapigen

Sikke noget lækkert tøj du syr er vild med dragten hvor kan man købe mønsteret henne?

Anmeld

1. september 2013

lineog4

vitapigen skriver:

Sikke noget lækkert tøj du syr er vild med dragten hvor kan man købe mønsteret henne?

Stof2000 de har både til børn og voksne. Og tak forresten 

Anmeld

1. september 2013

vitapigen

Stof2000 de har både til børn og voksne. Og tak forresten 

Må ind og kigge

Har aldrig rigtig prøvet at sy... Tror du som nybegynder det kan lade sig gøre med et pænt resultat?

Anmeld

1. september 2013

lineog4

vitapigen skriver:

Må ind og kigge

Har aldrig rigtig prøvet at sy... Tror du som nybegynder det kan lade sig gøre med et pænt resultat?

Den er rimelig simpel... jeg ændrede lidt undervejs men dret behøvet man jo ikke. Og man kan lade være med lommer så er den endnu mere simpel ;-)

Anmeld

1. september 2013

vitapigen

lineog4 skriver:

Den er rimelig simpel... jeg ændrede lidt undervejs men dret behøvet man jo ikke. Og man kan lade være med lommer så er den endnu mere simpel ;-)

Okay... får helt blod på tanden... dog kan jeg se at det kun er fra str. 104. Min datter skal til at i str. 98... hvordan er de størrelsesmæssig?

Anmeld

1. september 2013

lineog4

vitapigen skriver:

Okay... får helt blod på tanden... dog kan jeg se at det kun er fra str. 104. Min datter skal til at i str. 98... hvordan er de størrelsesmæssig?

Jeg skulle forlænge Dinas med 20 cm i benene - ved ikke om hun har ekstremt lange ben 

Men de skal jo pose så man kan bare korte benene hvis det er 

Anmeld

1. september 2013

1990h

Team Putte skriver:

jo dem så jeg godt! Et rigtig godt køb de er super lækre i kvaliteten

Ja jeg tænker den er fin til hende i år hun skal jo ikke rode i sne og er jo kun ude når vi er i bilen og sådan
Syns også den er vildt lækker.

Kom du lang vejs fra?

Anmeld

2. september 2013

Team Putte

1990h skriver:

Ja jeg tænker den er fin til hende i år hun skal jo ikke rode i sne og er jo kun ude når vi er i bilen og sådan
Syns også den er vildt lækker.

Kom du lang vejs fra?

Ja jeg ved heller ikke hvor gode de er i sne.. Min Ida er 14 mdr og begyndte at gå for en måned siden.. Jeg har købt en reima til hende den er også mega lækker i kvaliteten og så er den ekstra polstret på numsen så hun stadig er varm hvis hun planter sig i sneen langvejs fra nej nej.. Jeg bor i Jyderup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.