En lørdag efter lagersalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2013

1990h

lineog4 skriver:

En bluse koster 90 (kan ikke huske hvad den koster normalt). Bukser vist nok 160 (køber ikke bukser er for nærig). Køber lidt til mig selv fra most hver år så har jeg lidt nyt - demokrater 5 stk for 400.  tror jeg flyverdragt pg jakker er billige, men ikke sikker (har købt en gang men en del år siden).

det er i Holbæk en gang om året for småfolk.

okai bor i kalundborg kunne være jeg sku kigge en tur derind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

VIPpigen

lineog4 skriver:

Tak har solgt et par til børn, men ellers har det kun været til os selv. overvejer at sy dem til salg, men....

Lige så du er OBS på det, så må du ikke sælge af ting du har syet, hvis du ikke selv har lavet mønstret. Der er copyright på de fleste mønstre, og derfor er de kun til privat brug

Men fedt er det, det som du har kørt igennem maskinen

Anmeld

31. august 2013

1990h

lineog4 skriver:

En bluse koster 90 (kan ikke huske hvad den koster normalt). Bukser vist nok 160 (køber ikke bukser er for nærig). Køber lidt til mig selv fra most hver år så har jeg lidt nyt - demokrater 5 stk for 400.  tror jeg flyverdragt pg jakker er billige, men ikke sikker (har købt en gang men en del år siden).

det er i Holbæk en gang om året for småfolk.

hvor i holbæk ligger det..østerled?

Anmeld

31. august 2013

lineog4

VIPpigen skriver:

Lige så du er OBS på det, så må du ikke sælge af ting du har syet, hvis du ikke selv har lavet mønstret. Der er copyright på de fleste mønstre, og derfor er de kun til privat brug

Men fedt er det, det som du har kørt igennem maskinen

Tak - Det er kun dragten til min datter der ikke er mit eget mønster. Men sælger sjælden noget, da jeg har nok at gøre med at være selvforsynende 

Anmeld

31. august 2013

lineog4

1990h skriver:

hvor i holbæk ligger det..østerled?

hmm glemt, men ja tror det var østerled 28 eller...? Man kan Google det, der er sidste dag i morgen 

Anmeld

31. august 2013

1990h

lineog4 skriver:

hmm glemt, men ja tror det var østerled 28 eller...? Man kan Google det, der er sidste dag i morgen 

ja men hvor dævlen er østerled i holbæk..i nærheden af hvad:p?

ja læste det godt lige

Anmeld

31. august 2013

VIPpigen

lineog4 skriver:

Tak - Det er kun dragten til min datter der ikke er mit eget mønster. Men sælger sjælden noget, da jeg har nok at gøre med at være selvforsynende 

Kender det godt.

Eller det er nærmest omvendt herhjemme, ofte har jeg så travlt med at sy til andre at jeg ikke får lavet til min datter.

Eller også har jeg travlt med at udvikle mønstre.

Men det er jo super nemt at købe et par fede bukser og tegne dem af, og lave flere. Så har du selv lavet dit mønster

Anmeld

31. august 2013

lineog4

1990h skriver:

ja men hvor dævlen er østerled i holbæk..i nærheden af hvad:p?

ja læste det godt lige

Tæt på centrum. En gang tog jeg toget og tror det tog mig 20 minutter at gå. Jeg ved kun der er pizzeria der hedder Luciano og en Statoil ;-)

Anmeld

31. august 2013

1990h

lineog4 skriver:

Tæt på centrum. En gang tog jeg toget og tror det tog mig 20 minutter at gå. Jeg ved kun der er pizzeria der hedder Luciano og en Statoil ;-)

taaaak

Anmeld

31. august 2013

lineog4

Kender det godt.

Eller det er nærmest omvendt herhjemme, ofte har jeg så travlt med at sy til andre at jeg ikke får lavet til min datter.

Eller også har jeg travlt med at udvikle mønstre.

Men det er jo super nemt at købe et par fede bukser og tegne dem af, og lave flere. Så har du selv lavet dit mønster

Jeg syr næsten kun fra mine egne fordi vi er lidt uformelige - griner. Nej min datter har laaaaaange ben, bare den dragt skulle jeg forlænge med 20 cm benene. Og så er jeg aldrig helt tilfreds med det andre har tænkt, så.....

Jeg syr for meget egentlig og vi når ikke gå med det hele så meget, men jeg kan næsten ikke nænne gå af med det  Kun det til piger for min datter gider ikke det tøsede og jeg synes det er hyggeligt at lave.

der er forrEsben mønstre man kan købe hvor salgsret er med i prisen - har mødt et stykker på etsy

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.