dårlig somvitighed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2013

Kay

serinasmor skriver:

Nørden herhjemme siger han skal kigge efter multimedieanimator uddannelsen ... Den kan tages på flere tekniske skoler ... Ug.dk -digital media

tak  det vil jeg kigge nærmere på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

Købmagerkonen

Her er lige et link til ug.dk's side om det at blive Mediegrafiker. Generelt vil jeg anbefale dig/din mand at se på ug.dk, da alle (tror jeg) uddannelser er samlet derinde, og der står hvilke adgangskrav der er og om man kan få SU. Den kan være god til at skabe et overblik over hvad der findes af uddannelser indenfor din mands interesseområde.

Jeg håber han finder en uddannelse og et job der gør ham glad

Anmeld

31. august 2013

Kay

FruOlsen skriver:

Her er lige et link til ug.dk's side om det at blive Mediegrafiker. Generelt vil jeg anbefale dig/din mand at se på ug.dk, da alle (tror jeg) uddannelser er samlet derinde, og der står hvilke adgangskrav der er og om man kan få SU. Den kan være god til at skabe et overblik over hvad der findes af uddannelser indenfor din mands interesseområde.

Jeg håber han finder en uddannelse og et job der gør ham glad

tak  

han har det ok på sit job... men kan mærke på ham at han ikke er rigtig lykkelig

Anmeld

31. august 2013

Mor til Ella

Havre74 skriver:

Okay. Det vidste jeg simpelthen ikke og jeg synes umiddelbart, at det lyder uretfærdigt.

Det er ofte fordi de ikke er "anerkendt" som rigtig uddannelse, hvertfald frisørdelen

Og det er oftest ikke muligt at få job for den da de jo på ingen måde har samme erfaring efter 1 år som efter 4.

Og forstår virkelig heller ikke hvorfor man som frisør ikke tager den der er gratis ( jo fordi der næsten ingen lærepladser er).

Lige et sidespring undskyld jeg blandede mig i din tråd

Anmeld

31. august 2013

tarkoflen

Jeg ved ikke om andre har skrevet det, men der er nogle uddannelser på erhvervsakademiet, som jeg vil tro, kan noget af det samme, uden jeg helt ved, hvad mediegrafiker er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.