dårlig somvitighed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.129 visninger
34 svar
13 synes godt om
30. august 2013

Kay

det har jeg næsten hver dag... da jeg lærte min mand at kende for snart 5 år siden var han igang med at arbejde og tjæne penge til at uddanne sig til 3d animator... en af de få uddannelser i landet der koster penge... og ret mange... de drømme har han lagt på hylden for mig, og vores datter... og som det ser ud med fælles drømme om større bolig, barn nr. 2 og ferier tror jeg aldrig nogen sinde der bliver råd til det  

og det gør mig så ked af det... så tænker jeg om man kan finde en anden uddannelse der ik koster en formue men minder om det han gerne vil... 

men jeg er total u-nørdet til den slags... kan ikke hitte hoved og hale i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

Hvem?

det har jeg næsten hver dag... da jeg lærte min mand at kende for snart 5 år siden var han igang med at arbejde og tjæne penge til at uddanne sig til 3d animator... en af de få uddannelser i landet der koster penge... og ret mange... de drømme har han lagt på hylden for mig, og vores datter... og som det ser ud med fælles drømme om større bolig, barn nr. 2 og ferier tror jeg aldrig nogen sinde der bliver råd til det  

og det gør mig så ked af det... så tænker jeg om man kan finde en anden uddannelse der ik koster en formue men minder om det han gerne vil... 

men jeg er total u-nørdet til den slags... kan ikke hitte hoved og hale i det

Så er det jo jeg tænker, at man må priorterer og her kunne man jo snildt undvære ferierne.....

Held og lykke - håber da han kommer til at lave det han drømmer om, resten af hans liv..

Anmeld

30. august 2013

klmf

Hvad med sådan noget som mediegrafiker eller noget i den stil?

Anmeld

30. august 2013

Kay

Hvem? skriver:

Så er det jo jeg tænker, at man må priorterer og her kunne man jo snildt undvære ferierne.....

Held og lykke - håber da han kommer til at lave det han drømmer om, resten af hans liv..

ja det kunne man snilt og det gør vi også.... men vi drømmer om at tage på ferie og drømmer om at få nr. 2 og drømmer om større bolig.... men det giver altså ikke 300000 kr til en selvbetalt uddannelse der så heller ikke er su berettiget 

Anmeld

30. august 2013

Hvem?

Kay skriver:

ja det kunne man snilt og det gør vi også.... men vi drømmer om at tage på ferie og drømmer om at få nr. 2 og drømmer om større bolig.... men det giver altså ikke 300000 kr til en selvbetalt uddannelse der så heller ikke er su berettiget 

Det var netop min pointe, at så må man vælge hvad der er vigtigst - der er også rigtig mange ting vi gerne vil - men vi har heller ikke råd til det hele

Anmeld

30. august 2013

Skouboe

Han kan fx læse til IT ingeniør og derefter bygge på med denne:  http://dadiu.dk/uddannelsen/dadius-spilkompetencer/spildesigner

Anmeld

30. august 2013

Havre74

Kay skriver:

Hvordan kan det være, at den uddannelse ikke er berretiget til s.u + han selv skal betale for selve uddannelsen ?

Anmeld

30. august 2013

Kay

lotchen skriver:

Hvad med sådan noget som mediegrafiker eller noget i den stil?

der kunne faktisk godt være en mulighed 

Anmeld

30. august 2013

Kay

Hvem? skriver:

Det var netop min pointe, at så må man vælge hvad der er vigtigst - der er også rigtig mange ting vi gerne vil - men vi har heller ikke råd til det hele

det ændre jo ikke på at det kun er drømme om at vi pt ikke har råd til det... ingen af drømmene... så nej det handler ikke om at priotere drømme.... for der er ikke plads til en eneste af dem.... og det er slet ikke det min tråd handler om!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.