dårlig somvitighed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2013

klmf

Kay skriver:

ja... må igang med ansøgninger og havde sammensat et portofolie 

Hvor spændende! Det glæder jeg mig godt nok til at følge med i:-P Hvad siger han selv til det med mediegrafiker? Med voksenelevløn er det også lidt mere overkommeligt. Min tager 3,5 år på su, det er godt nok ikke sjovt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

Kay

lotchen skriver:

Hvor spændende! Det glæder jeg mig godt nok til at følge med i:-P Hvad siger han selv til det med mediegrafiker? Med voksenelevløn er det også lidt mere overkommeligt. Min tager 3,5 år på su, det er godt nok ikke sjovt 

han siger at det kunne være et rigtig godt alternativ  at det er sådan noget han har ledt efter... han er gået lidt ned på at alle de andre uddannelser krever rigtigt meget boglighed... hvor han bare er super god til at havde det i hænderne

Anmeld

30. august 2013

BabyMus

Har I mulighed for at tage et lån i banken? Min bror har også selv betalt for sin uddannelse som pilot, og det var 700.000 og det fik han på et lån i banken. Held og lykke med det.

Anmeld

30. august 2013

Havre74

Kay skriver:

jeg ved det faktisk ikke... men det er der nogle uddannelser der er... nogle frisør skoler er det på samme måde... 

Okay. Det vidste jeg simpelthen ikke og jeg synes umiddelbart, at det lyder uretfærdigt.

Anmeld

30. august 2013

Kay

BabyMus skriver:

Har I mulighed for at tage et lån i banken? Min bror har også selv betalt for sin uddannelse som pilot, og det var 700.000 og det fik han på et lån i banken. Held og lykke med det.

puhhh i dagens danmark er det ikke det letteste at få overbevist bankwn om et lån syntes jeg... slet ikke til noget de ikke kan tage part i hvis det går galt 

Anmeld

30. august 2013

Kay

Havre74 skriver:

Okay. Det vidste jeg simpelthen ikke og jeg synes umiddelbart, at det lyder uretfærdigt.

enig!

Anmeld

30. august 2013

klmf

Kay skriver:

han siger at det kunne være et rigtig godt alternativ  at det er sådan noget han har ledt efter... han er gået lidt ned på at alle de andre uddannelser krever rigtigt meget boglighed... hvor han bare er super god til at havde det i hænderne

Så lyder det som et godt sted at starte. Min er i gang med ingeniøren og det er eddermame noget langhåret shit noget af det Nu er jeg godt nok også sproglig student, meeeen alligevel....

Anmeld

30. august 2013

Bettina90

Kay skriver:

for at han finder en læreplads 

Anmeld

30. august 2013

serinasmor

Nørden herhjemme siger han skal kigge efter multimedieanimator uddannelsen ... Den kan tages på flere tekniske skoler ... Ug.dk -digital media

Anmeld

31. august 2013

Kay

lotchen skriver:

Så lyder det som et godt sted at starte. Min er i gang med ingeniøren og det er eddermame noget langhåret shit noget af det Nu er jeg godt nok også sproglig student, meeeen alligevel....

lige netop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.