Er det snyd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2013

wamse

Jeg tænker det ikke som snyd, men jeg synes det er pænt irriterende, hvis den samme person mange gange vil have ens stemme til flere forskellige konkurrencer

Egentligt har jeg også valgt, at jeg ikke gide at stemme på nogen, som jeg egentligt tænker selv ville have råd til at købe gevinsten, det kan jeg sådan set ikke uddybe nærmere, for jeg ved jo selvfølgelig ikke alt om andres økonomi, men sådan sortere jeg altså i, hvem/hvad jeg vil stemme for/ved.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

Kløver

wamse skriver:

Jeg tænker det ikke som snyd, men jeg synes det er pænt irriterende, hvis den samme person mange gange vil have ens stemme til flere forskellige konkurrencer

Egentligt har jeg også valgt, at jeg ikke gide at stemme på nogen, som jeg egentligt tænker selv ville have råd til at købe gevinsten, det kan jeg sådan set ikke uddybe nærmere, for jeg ved jo selvfølgelig ikke alt om andres økonomi, men sådan sortere jeg altså i, hvem/hvad jeg vil stemme for/ved.

Det er da ok vi skal jo alle gøre hvad der er bedst og hvad vi synes er det rigtige

Anmeld

29. august 2013

MorDk

Jeg gider ikke stemme med mindre det er en person tæt på mig. Så giver jeg gerne min stemme for at hjælpe. Men det ER jo ikke ensbetydende med at jeg synes at min venindes barn er det skønneste eller katten den smukkeste. Men jeg gør det da gerne for mine nærmeste ♥

Anmeld

29. august 2013

FruK

Hvis man kan få folk til at stemme på den måde, er det vel fint nok. Lidt som Tour De France - når alle bruger doping har man jo ingen chance for at vinde, hvis man ikke selv gør det.

Jeg springer dog altid selv over. Gider ikke stemme med mindre det er et billede, der virkelig ER særlig godt. Deltager heller ikke selv i sådan noget. 

Anmeld

29. august 2013

Mettefpigen

Nej synes ikk det er snyd, folk vælger jo selv om de vil stemme eller ej! :-)

Anmeld

29. august 2013

Muffinmus

Jeg synes det er snyd...så handler det ikke om kvaliteten, men om flest venner/bekendte der gerne vil glæde.....så det er ikke den rigtige måde at gøre det på.

Anmeld

29. august 2013

Capri Sonne

Selvfølgelig er det snyd. Især når folk på facebook linker til konkurrencer og beder om stemmer, kan slet ikke have det

Anmeld

29. august 2013

Kløver

MariaE skriver:

Jeg synes det er snyd...så handler det ikke om kvaliteten, men om flest venner/bekendte der gerne vil glæde.....så det er ikke den rigtige måde at gøre det på.

Kan sagtens følge dig, bar for noget tid siden hvor nogle havde nomineret forskellige mennesker som fortjente en opbakning eller hvad man kender det, var en serie med bedste mor, bedste far, bedste mand/kæreste, og kollega tror jeg det var, men der var flere som linkede og synes faktisk det var synd, da det var lokale afstemninger og synes da de andre havde fortjent det lige så meget

Anmeld

29. august 2013

Hjaltesmor

Jeg synes, det er helt fint at bede om at stemme de steder, man nu kommer. Om det er folk man møder fysisk (naboen, familien mv.) eller folk man møder online - man tvinger jo ingen til noget.

Jeg reagerer selv sjældent på det, og når jeg gør, stemmer jeg på dem, jeg synes skal vinde. Det kan sagtens være en anden, end den der har bedt mig stemme.

Anmeld

29. august 2013

-Sigrid-

Maja84 skriver:

Nu er der rigtig mange som beder om folks hjælp i div fotokonkurrencer osv osv- stem på mit barn-mor-mand/kone/kæreste-familie-hjemmeside osv osv

Jeg har ofte tænkt om det kan betegnes som en form for snyd, bla har der været henvist til lokalaviser, lokale fotokonkurrencer osv gennem tiden, giver det en unfair fordel ?

Hvad synes i om at man beder folk stemme

Bevar god tone og det er ikke lavet mod nogen, men af nysgerrighed

Det syntes jeg det er. Og jeg syntes også det er snyd når mine "veninder" skriver til mig på FB og siger "Heeej søde, vil du ikke nok stemme på min lille ***" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.