Er det snyd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2013

Havre74

Maja84 skriver:

Unfair er måske også en sjov formulering i mangel af bedre

Tænkte bare om det måske var snyd især hvis man stemmer uden at danne en mening om det man stemmer om eller stemme ærligt feks hvis der stemmes på et barn i en fotokonkurrence

Jeg har en gang klikket, hvor en bad om en stemme, og endte faktisk med at stemme på en helt anden fordi jeg synes det billede var langt bedre

Det har jeg også gjort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

grinny

Jeg stemmer aldrig da jeg synes det er at tigge stemmer.

Hvis barnet, hunden, katten what ever er sød, pæn osv. så vinder personen/dyret - hvis ikke, jamen så taber man jo bare? 

Anmeld

28. august 2013

Kløver

Havre74 skriver:

Det har jeg også gjort.

Kan forstå jeg ikke er den eneste som har stemt anderledes

Anmeld

28. august 2013

Kløver

grinny skriver:

Jeg stemmer aldrig da jeg synes det er at tigge stemmer.

Hvis barnet, hunden, katten what ever er sød, pæn osv. så vinder personen/dyret - hvis ikke, jamen så taber man jo bare? 

Har du nok ret i

De kan jo alle være søde men alle kan ikke vinde og nogle billeder fænger mere end andre

Anmeld

28. august 2013

grinny

Maja84 skriver:

Har du nok ret i

De kan jo alle være søde men alle kan ikke vinde og nogle billeder fænger mere end andre

Det er jo det, der kan kun være en vinder 

Anmeld

29. august 2013

jydeinden

jeg stemmer så godt som aldrig og gør jeg så er det på den Jeg synes skal vinde.. gider ikke stemme for at være flink ved en bestemt hvis det ikke ærligt er den jeg synes skal vinde :-)

Anmeld

29. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg synes disse konkurrencer afspejler hvem der har flest kontakter og ikke om folk reelt synes det var det sødeste, sjoveste osv. billede.

Anmeld

29. august 2013

Kløver

jydeinden skriver:

jeg stemmer så godt som aldrig og gør jeg så er det på den Jeg synes skal vinde.. gider ikke stemme for at være flink ved en bestemt hvis det ikke ærligt er den jeg synes skal vinde :-)

Tak for din ærlighed

Anmeld

29. august 2013

Kløver

mor:) skriver:

Jeg synes disse konkurrencer afspejler hvem der har flest kontakter og ikke om folk reelt synes det var det sødeste, sjoveste osv. billede.

Ja det kan du måske godt have ret i, ihvertfald i mange tilfælde

Anmeld

29. august 2013

C-Dog

Jeg ta'r det altid som en opfordring til at stemme og så finder jeg det som jeg vil stemme på og ikke lige det som jeg er blevet bedt stemme på. Feks den med kagerne herinde forleden, jeg stemte på det billede jeg bedst kunne lide og tjekkede ikke om det var det billede jeg var bedt om at stemme på og sådan er jeg næsten altid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.