Anonym skriver:
Jeg tillader mig at være anonym da jeg ikke ved om personen er på baby.
Jeg har denne her bekendte på facebook. Hendes pige er rigtig tit syg og indlagt på sygehuset. Nok en gang i måneden. Mit spørgsmål lyder nu: Hvad synes i om at se andre ligge billeder ud af deres børn med maske på i sygehus sengen, stort drop i armen. Hvor billedet er taget af armen/hånden?????
Jeg synes det er rigtig synd for dem.. Men jeg synes det er upassende at smide billeder på facebook , instagram osv med fokus på nåle/masker og et barn det ligner en hængt kat. Jeg synes det er synd for barnet at blive vist sådan på nettet.
Er det mig der er sippet??? Det skal siges at min bekendte har 800+ "venner". Så det er ikke kun nærmeste familie der ser disse billeder
Du er overhovedet ikke sippet.
Ihvertfald ikke i mit hoved.
Der er en tendens til at skulle bekræftes ,og have mest opmærksomhed på facebook.
Og ens egne syge børn er ikke hellige i den "krig"
Jeg havde en på min venneliste der havde en meget syg lille dreng-Han led af en meget aggresiv variant af muskelsvind.
Da han var 13 mdr fik han en slem lungebetændelse,og døde.
Og de sidste billeder hvor han ligger med angstfyldte store blå øjne ilt og alverdens slanger-ja de billeder klasker man så lige op på face så man kan få en masse opmærksomhed .
For pokker de billeder er taget ganske få timer før han døde ...
Og med det samme lagt ud på face.
Jeg synes det er uden pli og ja sygt at man udstiller sit eget barn på den måde.
En ting er at folk viser billeder af deres børn efter de er døde-det kender jeg også flere der har gjort.,
Men det er jo for at vise sit lille barn frem fordi man er stolt .
Og gerne vil vise det barn frem lige som andre gør med en nyfødt
Men væmmelige billder af børn der græder,er bange eller har smerter-I dont get it!