At få en lille kage til sin 1 års fødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2013

MorDk

Ja da! Der ryger alligevel ikke særlig meget indenbords

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

Dorthe1986

Her fik Emil sin egen lille mini-lagkage. Havde brugt en lille skål til at udstikke bundene og så havde jeg blandet lidt flødeskum med rutebiler og lagt mellem bundene sammen med bananskiver. Resten af rutebilsskummen smurte jeg ud over kagen :-D det var hygge!

Anmeld

29. august 2013

raca

jeg forstår ikke det der med at det er helt legalt og sidde og smatte og grisse med manden, lige den dag man fylder 1.

mine børn har spist selv fra de kunne dvs vi har brugt BLW.

så de har fået lov at mærke maden og spise den.

men jeg syntes det er madspild og give dem en hel kage.. også selvom den bare er lille.. de har fået et stykke kage der passede til det de kunne spise.

jeg syntes på ingen måde det er sødt eller sjovt.

Anmeld

29. august 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ork hvor fik han lov at guffe da han fyldte 1 år vi var hos mormor som ville fejre ham og der var bare ALT hvad han kunne lide af ting...

både kage, is, vafler, boller, kakaomælk, forskellig frugt...

og han proppede sig og vi var lykkelig for at han spiste noget

Anmeld

29. august 2013

Palaja

Jeg lavede en lille kage til Marie, mest for at undgå for meget sukker. Hun synes den var lækker og den blev spist med fingrene Formålet med den var ikke at hun skulle smøres ind i kage

Og herhjemme må der gerne leges med maden så længe man er lille. Der skal røres og smages og undersøges

Anmeld

29. august 2013

MorDk

raca skriver:

jeg forstår ikke det der med at det er helt legalt og sidde og smatte og grisse med manden, lige den dag man fylder 1.

mine børn har spist selv fra de kunne dvs vi har brugt BLW.

så de har fået lov at mærke maden og spise den.

men jeg syntes det er madspild og give dem en hel kage.. også selvom den bare er lille.. de har fået et stykke kage der passede til det de kunne spise.

jeg syntes på ingen måde det er sødt eller sjovt.

smatte og grisse? Det gør de jo i forvejen. Det er jo ikke fordi man sidder og opfordre sine unger til at sidde og klappe ned i kagen og smørrer det op i håret m.m Det sker bare...  Og om de spiser en kage selv eller en makralmad... det sviner lige meget...

Anmeld

29. august 2013

Menne

Mor til Ella skriver:

Må gerne få kage ja

Men jeg forstår virkelig ikke hvorfor de skal have en hel kage og smide og grise med den dag de må ikke lege med maden til hverdag.

Så ja til kage, nej til opfordret leg MED lagkagen

Så enig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.