Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
De fik kage på lige fod som alle andre. Så altså ikke deres egen lille lagkage, men den samme som alle andre.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hun fik ikke sin egen lille kage
Men hun fik sit eget stykke kage..
Frk-S skriver: Hvad er din mening til dette? Må/måtte jeres barn godt få en lille lagkage for sig selv til sin 1- års fødselsdag? Hvorfor/Hvorfor ikke?
Hvad er din mening til dette?
Må/måtte jeres barn godt få en lille lagkage for sig selv til sin 1- års fødselsdag?
Hvorfor/Hvorfor ikke?
Jeg har stemt blankt -fordi der ikke var den mulighed vi selv brugte.
Vores datter fik en grislinge kage til sin 1 års fødselsdag. Den var bare lavet helt uden sukker.
Jep, Ida måtte gerne. Men hun ville slet ikke spise det
Her har begge piger fået lagkage på deres fødselsdag. De fik ik deres egen lille kage, men kage det fik de da!! Vh stine
jep min mor lavede en bette lagkage til min ældste søn, gør hun også når mindste manden bliver et år om halvanden måned, det så hyggeligt!
mine har fået det og de har nydt det
her er grunden de også skal ha lov at mærke de bliver et år ;P og hvad er mere fantastisk end at se sine unger grattet ind i kage haha
Faith skriver: Men omhandler tråden ikke om hvorvidt vores 1 årige fik en lagkage for dem selv? Det fik min søn ikke, men han smagte den jeg havde lavet til os alle sammen
Men omhandler tråden ikke om hvorvidt vores 1 årige fik en lagkage for dem selv?
Det fik min søn ikke, men han smagte den jeg havde lavet til os alle sammen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128