At få en lille kage til sin 1 års fødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2013

Juliekp

Frk-S skriver:

Hvad er din mening til dette? 

Må/måtte jeres barn godt få en lille lagkage for sig selv til sin 1- års fødselsdag? 

Hvorfor/Hvorfor ikke? 

Nu bliver vores datter først 1 år til januar, men selvfølgelig skal hun da ha' sin egen lagkage!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Her fik han en mini lagkage ca 10cm i diameter, to lagkagebunde, flødeskum, banan og hindbær. Ikke noget sukker, udover det der er i bundene  

han spiste stort set kun frugten, resten var bare sjovt at gramse i

Anmeld

28. august 2013

Capri Sonne

Vil også lige sige at her var "lagkagen" en mini udgave. Havde brugt et glas som "form" til bundene.

Anmeld

28. august 2013

StudPsyk

Frk-S skriver:

Må/måtte jeres barn godt få en lille lagkage for sig selv til sin 1- års fødselsdag? 

Hvorfor/Hvorfor ikke? 

Hun fik ikke en kage for sig selv, og det laver jeg nok heller ikke til James, men hun blev tilbudt det kage vi andre fik, det har jeg altså ingen skrupler med. At hun så ikke ville have noget er en mindre detalje

Anmeld

28. august 2013

lycly

Min datter fik et stykke af lagkagen og spiste det med fingrene, dvs, det var ikke ret meget af det hun fik spist, det meste blev kørt rundt i hovedet
Kan virkelig ikke se problemet med det, men er generelt slet ikke hysterisk med den slags, jeg mener at børn får et unaturligt og usundt forhold til sukker hvis det er total forbudt. Alt med måde, så får de et naturligt forhold til sukker og mad generelt

Anmeld

28. august 2013

Mor til Ella

Frk-S skriver:

Hvorfor/Hvorfor ikke? 

Må gerne få kage ja

Men jeg forstår virkelig ikke hvorfor de skal have en hel kage og smide og grise med den dag de må ikke lege med maden til hverdag.

Så ja til kage, nej til opfordret leg MED lagkagen

Anmeld

28. august 2013

Faith

Men omhandler tråden ikke om hvorvidt vores 1 årige fik en lagkage for dem selv?

Det fik min søn ikke, men han smagte den jeg havde lavet til os alle sammen

Anmeld

28. august 2013

AnthonsMor

Frk-S skriver:

Hvorfor/Hvorfor ikke? 

Så absolut!

Fordi det er HANS dag, og det skal han vide.. Den behøver jo ikke være proppet med sukker og chokolade, der kan være fløde og bananer i f.eks.. Også bare for synets skyld - kage i hele fjæset, det er så dejligt

Anmeld

28. august 2013

Loa

Frk-S skriver:

Må jeg evt. se et billede af den kage du gav hende, hvis du har et selvfølgelig. Er lidt på bar bund med hvad jeg skal lave..

Og korrekt, det er jo begrænset hvad de spiser.

Iiiih kan ikke lige finde et billede derfra i min tele.

Men jeg havde ikke lavet noget vildt, bare skåret lagkagebunde ud til en lille lagkage og så jordbær blandet op med flødeskum i mellem bundene.
Hun sad primært og spise flødeskummet og pillede bundende fra hinanden

Anmeld

28. august 2013

Lilje82

Jeg har svaret ja, han nu ikke sin egen kage, men sit eget stykke kage fik han da 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.