Kan man...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2013

Havre74

emmagirl skriver:

Med ordne mener jeg bare at sætte det i gang og/eller putte det i tørretumbleren. 

Okay, selvfølgelig kan du det. Du kan gøre det du er mest tryg ved. Hvis du hellere vil have barnet med, kan du jo også gøre det. Jeg ville gøre det uden barn. Jeg tror heller ikke, at barnet har nogen glæde af, at blive slæbt op og ned.

P.s jeg regner med, at det drejer sig om en baby. Et barn der selv kan komme ud af seng og kravlegård, ville jeg tage med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Cbank

Selvfølgelig kan du det!!! 

Anmeld

28. august 2013

HopinWishin

Jeg ville ikke bryde mig om at gøre det....

Ville være bange for at smække mig selv ude el. lign....

- og ville faktisk heller ikke stille min datter i barnevogn ude hvis jeg boede på 2. sal.. men det er jo en anden snak =) 

Anmeld

28. august 2013

mommy1991

Havre74 skriver:

Okay, selvfølgelig kan du det. Du kan gøre det du er mest tryg ved. Hvis du hellere vil have barnet med, kan du jo også gøre det. Jeg ville gøre det uden barn. Jeg tror heller ikke, at barnet har nogen glæde af, at blive slæbt op og ned.

P.s jeg regner med, at det drejer sig om en baby. Et barn der selv kan komme ud af seng og kravlegård, ville jeg tage med.

Hehe, ja en baby på 1 måned

Anmeld

28. august 2013

Pcokate

Da min knægt var spæd gik heg fra 3 ned i vaskekælder og hurtigt smed en maskine over mens han sov (Uden babylarm) men med vindue åben (meget lyt sted). Det var aldrig et problem (ingen brand, ørn eller lign.  

Anmeld

28. august 2013

SjeBets

Det gjorde jeg da jeg var alene med min datter, men det var jo bare ned og sætte over, eller ned og flytte over i tørretumbler. Så det tog maks 5-10 min. og havde babyalarm med.

Det kunne min samvittighed godt bære

Anmeld

28. august 2013

AnthonsMor

emmagirl skriver:

..ordne vasketøj i kælderen, når barnet sover i lejligheden på 2. sal?

Hvis du bare har en babyalarm med i kælderen kan du snildt

Jeg har også været alene hjemme et par gange hvor jeg skulle ned og finde noget i kælderrummet, eller hente noget i barnevognen hvor Anthon enten har sovet på altanen eller i sin seng - der hev jeg bare babyalarmen med

Anmeld

29. august 2013

Hyacinth

Hvad med at have baby i en slynge eller bæresele op/ned? Alternativt kunne måske være babyalarmen
Jeg er lidt(læs: meget) paranoid anlagt , så jeg ville ikke turde gå fra lejligheden, men jeg ser overhovedet ikke ned på andre, hvis de tør.
Jeg er bare en kylling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.