Kan man...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.531 visninger
27 svar
46 synes godt om
28. august 2013

mommy1991

..ordne vasketøj i kælderen, når barnet sover i lejligheden på 2. sal?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Isabella_mor

ja. det kan du da.. du kan jo bare have en babyalarm med så du kan løbe derop hvis baby vågner. Det er vel ikke anderledes end at ordne vasketøj oppe i lejligheden mens baby sover udenfor i barnevognen

Anmeld

28. august 2013

EnSødMor

emmagirl skriver:

Ja?  

Det har jeg da gjort tit, har bare baby alarm med mig.. :-) 

Anmeld

28. august 2013

Karina84

Det er der sikkert nogle der vil mene at man kan. Men da vi boede på 2.sal lod jeg aldrig vores barn/børn være alene i lejligheden, heller ikke selvom de sov.

Så vasketøj blev klaret når vi begge var hjemme, eller også var vi så forkælede at min mor var sød til at hjælpe med det indimellem 

Anmeld

28. august 2013

mommy1991

Isabella_mor skriver:

ja. det kan du da.. du kan jo bare have en babyalarm med så du kan løbe derop hvis baby vågner. Det er vel ikke anderledes end at ordne vasketøj oppe i lejligheden mens baby sover udenfor i barnevognen

Nej, det har du da fuldstændig ret i..... Doh! Ammehjerne 

Anmeld

28. august 2013

Capri Sonne

Nej det synes jeg ikke. Der kan ske meget i en lejlighed der ikke kan fanges i en babyalarm. F.eks brand. Den risiko ville jeg aldrig tage.

Anmeld

28. august 2013

lycly

Jeg ordnede vasketøj i vaskekælder da jeg boede på 4. sal Jeg var alene, så havde ikke mulighed for at gøre det på andre tidspunkter Men jeg smed det bare lige i maskinen, tændte og så op igen. Og når det var færdigt så tog jeg det med op i lejligheden og foldede det der

Anmeld

28. august 2013

K&S

emmagirl skriver:

Jeg ville ikke bryde mig om det, jeg ville være bange for brand eller at jeg fik låst mig selv ude

Anmeld

28. august 2013

wamse

Ja det kan man, og jeg gjorde det med mine sønner Kunne jo ikke slæbe dem med op og ned hele tiden, og havde en babyalarm.

Anmeld

28. august 2013

Kay

Altså jeg ville ikke sidde der nede og vente på mit vasketøj... Men lige a. Gå ned med vasketøj og sætte det over med babyalarmen og så tilbage igen... Altså helt ærligt... Det tager Max 5 min... Sys nogle gange folk overdriver lidt med angst for hvad der måske kan ske på 5 min. Må nok også hellere sætte mig ud ved siden af Elnas barnevogn imens hun soveR... man ved aldrig om der pludselig kommer en ørn og snupper hende! ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.