Kan man...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2013

Menne

Ja, det kan du i hvert fald. Så længe du har alarm på og det ikke tager mere end 5-10 minutter, så kan jeg ikke se problemet.. 

Hilsen mig, som nægter at blive en hønemor (selvom det blir svært )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

StudPsyk

Jeg er ret hys, men lige det der kunne jeg godt finde på. Ærlig talt, det er vel ikke anderledes end hvis baby står og sover ude i haven og man ikke kigger ud i 10 minutter - der kunne jo ske at komme et dyr og hoppe op og bide baby, eller nogen kidnapper barnet osv. Altså der er altid en risiko, men synes den er forsvindende lille på de 2-5 min man lige er nede med tøj.

Anmeld

28. august 2013

Juliekp

emmagirl skriver:

..ordne vasketøj i kælderen, når barnet sover i lejligheden på 2. sal?

Jeg gør det ikke selv, men det er kun fordi vi ingen baby alarm har. Så da jeg gik hjemme havde jeg min datter med nede i vaskekælderen og så lå hun og hyggede på et tæppe.

Ville sagtens kunne gøre det, hvis jeg havde en babyalarm Så kan man sortere tøjet i lejligheden og så putte det direkte i maskinenerne og hurtigt op igen  

Anmeld

28. august 2013

jydeinden

emmagirl skriver:

har ingen børn men havde jeg ser ingen grund til ikke at kunne gå en smut i vaskehuset.. risikoen for brand eller for at nogen stjæler ens barn er i min verden ikke ret meget større end at et lyn rammer en imens man går en tur i regnvejr.. og bevars det kan ske.. menn der må også være grænser for hvor parnoid man vil være

Anmeld

28. august 2013

Elgaard73

Capri Sonne skriver:

Nej det synes jeg ikke. Der kan ske meget i en lejlighed der ikke kan fanges i en babyalarm. F.eks brand. Den risiko ville jeg aldrig tage.

Det er jo næsten det samme, som at sige at så skal man heller ikke ligge sig til at sove om natten. Fordi at det er vel de færreste der vågner, lige når en brand begynder at ulme. Jeg tænker at TS har vel sorteret tøjet og lign. inden at hun render derned...så hvor lang tid kan det tage førend at hun er tilbage igen...5 min måske.

Ts : jeg syntes bestemt godt at du kan smutte i vaskekælderen.

Anmeld

28. august 2013

Capri Sonne

Elgaard73 skriver:

Det er jo næsten det samme, som at sige at så skal man heller ikke ligge sig til at sove om natten. Fordi at det er vel de færreste der vågner, lige når en brand begynder at ulme. Jeg tænker at TS har vel sorteret tøjet og lign. inden at hun render derned...så hvor lang tid kan det tage førend at hun er tilbage igen...5 min måske.

Ts : jeg syntes bestemt godt at du kan smutte i vaskekælderen.

Jeg har min holdning og synes slet ikke det kan sammenlignes, men har I samvittighed til det så er alt jo i skønneste orden Der blev spurgt om man kunne gøre det og nej det mener jeg ikke

Anmeld

28. august 2013

Havre74

emmagirl skriver:

Ja selvfølglig kan du det. Nu ved jeg ikke hvad du mener med "ordne", men jeg ville gå ned og sætte vasken over (evt. mens den lille sover) og så lægge tøjet sammen oppe i lejligheden.

Anmeld

28. august 2013

Elgaard73

Capri Sonne skriver:

Jeg har min holdning og synes slet ikke det kan sammenlignes, men har I samvittighed til det så er alt jo i skønneste orden Der blev spurgt om man kunne gøre det og nej det mener jeg ikke

Også helt ok at have hver sin holdning... Og hver sin grad af samvittighed

Anmeld

28. august 2013

Capri Sonne

Elgaard73 skriver:

Også helt ok at have hver sin holdning... Og hver sin grad af samvittighed

Nemlig

Anmeld

28. august 2013

mommy1991

Havre74 skriver:

Ja selvfølglig kan du det. Nu ved jeg ikke hvad du mener med "ordne", men jeg ville gå ned og sætte vasken over (evt. mens den lille sover) og så lægge tøjet sammen oppe i lejligheden.

Med ordne mener jeg bare at sætte det i gang og/eller putte det i tørretumbleren. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.