Jeg banker snart den dreng!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Et måske meget langt, indviklet og træls indlæg, men prøv at hænge på, for jeg mangler råd:

Min dreng (herefter kaldet Kurt), startede i BH for 6 mdr siden og det gik over alt forventning, han elskede at komme derned, MEN efter en måneds tid, begyndte denne her dreng (herefter kaldet Finn), at drille, slå og sparke efter Kurt.

Kurt blive ked af det, men siger til de voksne, når Finn er efter ham, da dette havde stået på i over 1 måned, tog jeg fak i Pædagogerne, for nu var det ikke sjovt mere. Finn bliver ved med at drille og slå Kurt, og da det har foregået i 2 måneder, tager jeg en snak med Finn's mor, hvor jeg får svaret: "Jamen, Finn har det svært i øjeblikket, han bliver drillet hjemme, hans far er aldrig hjemme og han har fået  en lillesøster for 9 mdr siden"

Finn har altid været en "ballademager" også inden han fik en lillesøster, han kender ikke ordet grænser, og der er aldrig konsekvenser af hans handlinger.

Nu er det så galt, at Kurt slet slet ikke vil i BH, han virkelig SKRIGER når jeg aflevere ham, tiltrods for jeg både har prøvet at gå med ind og lege lidt inden jeg køre eller prøvet den hurtige, med at aflede hans opmærksomhed

Han er dybt ulykkelig og det første han siger om morgen, er; "Jeg vil ikke i BH"

Jeg tog så fat i Finnøs mor igen i sidste uge, hvortil hun svare: "Jeg ved det godt, men jeg kæmper min egen kamp med ham"

Og jeg vil jo nødig stå som den anden forældre der banker hende i hovedet, men det har altså stået på i 5 mdr nu!"

Hjælp,pædagogerne er obs på det, man kan jo ikke stå bøjet over FInn konstant???????

synes du skal passe på med at gå over grænsen mht hvad denne mor gør for at få sin søn på rette spor. Tror ikke der er nogle der synes det er sjovt, at have et barn som er så udreagerende. og så samtidig blive passet op af andre forældre.. 

synes det er meget synd for din dreng, og ville enten få pædagogerne til at gøre noget (eller mere) nu, eller skifte, måske bare til en anden stue, så de kom lidt væk fra hinanden? 

og vil så sige at din overskrift bryder jeg mig bestemt ikke om, og jeg håber da det er et voksent menneske jeg sidder og giver råd til ?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Stakkels drenge! 

Du ska gå til pædagogerne igen og forlange at få et møde, LIGE NU!! Du ska stille og roligt forklare dem at nu har det stået på længe nok, og at du ik vil finde dig i det mere.

De må mandsopdække Finn, så han ik laver ballade. De ska simpelhen hjælpe ham med at stoppe inden han når at komme så langt ud. Ka de se at det er ved at gå galt for ham, ska de sige HAYYY Finn ka du ik lige komme og hjælpe mig med et eller andet. De ska rose ham, og sætte klare grænser, for det er jo tydeligt at børnehaven eller ik er for god til det nu!!

Og du ska slet ik snakke med finn's mor om at hun har en træls dreng. Du ka sagtens sige at 2 x nej ik er en rigtig kamp, men det er det jo tydeligvis for hende!! Vh stine

Anmeld

28. august 2013

hekran

Jeg synes jeg har hørt det sagt, at man aldrig skal gå direkte til forældrene. Hans mor er der ikke i børnehaven og ser ikke de situationerne. Det er pædagogernes ansvar/arbejde at tage sig af denne problematik og hvis de ikke gør det, så skal de da vist have en opsang (igen!) ellers ville jeg begynde at overveje en ny børnehave, hvis der ellers er en i nærheden.

Personligt ville jeg aldrig tage fat i det andet barns forældre. Hvis det var mit problembarn, ville jeg ikke lige kunne se, hvad det skulle til for. Jeg er sikker på, at de ved det fra pædagogerne og det er også den vejkommunikationen skal gå.

Jeg håber I får løst konflikten snart 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.