Jeg banker snart den dreng!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Du må ta en snak med lederen for uanset hvor hårdt f og hans mor har det derhjemme skal det ikke gå udover dit barn. Så må de få en støtte pædagog til det andet barn, vi kan ikke tillade os at sige okay til at andre børn bruge vores guld som boksebold.
Hvor er det dog synd for din dreng, så lille, og alligevel er livet allerede hårdt. :-( det er ikke fair.

Jeg har sådan en lyst til at sige til min dreng: "NU slår du satme igen", men sådan vil jeg jo heller ikke opdrage min dreng

Min dreng er ellers en glad, sjov og morsom fætter, der har let til grin, men han SKRIGER så snart jeg går fra ham nede i BH'en.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

C-Dog

Anonym skriver:

Jeg har sådan en lyst til at sige til min dreng: "NU slår du satme igen", men sådan vil jeg jo heller ikke opdrage min dreng

Min dreng er ellers en glad, sjov og morsom fætter, der har let til grin, men han SKRIGER så snart jeg går fra ham nede i BH'en.

Det kan man jo godt forstå, vi ved det jo også fra os selv hvis en på jobbet gør livet surt for os, jamen det ødelægger dagen og for et lille barn der ikke rigtig kan gøre noget må det jo føles frygteligt. Men få fat i lederen og hvis ikke de vil gøre noget må du få kommunen med ind over, og det er måske ikke en dum idé for den anden mor lyder da til at have brug for hjælp til at håndtere sit barn, han er jo ikke bare lidt umulig det har stået på længe. :-(

Anmeld

28. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Et måske meget langt, indviklet og træls indlæg, men prøv at hænge på, for jeg mangler råd:

Min dreng (herefter kaldet Kurt), startede i BH for 6 mdr siden og det gik over alt forventning, han elskede at komme derned, MEN efter en måneds tid, begyndte denne her dreng (herefter kaldet Finn), at drille, slå og sparke efter Kurt.

Kurt blive ked af det, men siger til de voksne, når Finn er efter ham, da dette havde stået på i over 1 måned, tog jeg fak i Pædagogerne, for nu var det ikke sjovt mere. Finn bliver ved med at drille og slå Kurt, og da det har foregået i 2 måneder, tager jeg en snak med Finn's mor, hvor jeg får svaret: "Jamen, Finn har det svært i øjeblikket, han bliver drillet hjemme, hans far er aldrig hjemme og han har fået  en lillesøster for 9 mdr siden"

Finn har altid været en "ballademager" også inden han fik en lillesøster, han kender ikke ordet grænser, og der er aldrig konsekvenser af hans handlinger.

Nu er det så galt, at Kurt slet slet ikke vil i BH, han virkelig SKRIGER når jeg aflevere ham, tiltrods for jeg både har prøvet at gå med ind og lege lidt inden jeg køre eller prøvet den hurtige, med at aflede hans opmærksomhed

Han er dybt ulykkelig og det første han siger om morgen, er; "Jeg vil ikke i BH"

Jeg tog så fat i Finnøs mor igen i sidste uge, hvortil hun svare: "Jeg ved det godt, men jeg kæmper min egen kamp med ham"

Og jeg vil jo nødig stå som den anden forældre der banker hende i hovedet, men det har altså stået på i 5 mdr nu!"

Hjælp,pædagogerne er obs på det, man kan jo ikke stå bøjet over FInn konstant???????

folk har forskellige grænser for sine børn, og det er ikke noget du kan ændre på. Jeg kan godt forstå hans mor er opgivende med en dreng der vil være " manden i huset" og baby og far aldrig er hjemme....  hvis hun siger hun kæmper med ham kan du jo kun tro på det, du er ikke i hjemmet og kan derfor kun tro

og når det kommer dertil er jeg sikker på BH også er opmærksomme, men du bliver nødt til at huske på der også er andre børn, og at de ikke kan stå bøjet over hverken den ene eller anden....

ved ikke hvad du skal gøre, det er en trist situation at stå i, og man er magtesløs. men der er vel ikke andet for end at prøve at tage den med pædagogerne igen?

Anmeld

28. august 2013

Menne

Det er synd for alle parter, og jeg føler med dig. Mit hjerte gør ondt i forhold til Finn og hans mor . Du må (som den stærkeste) arbejde på at få BH til at finde en løsning. Måske de to drenge kan placeres hver for sig i en periode!? Så det ikke går ud over din dreng og han kan blive glad for at komme i BH igen..

Det undrer mig.. Er det kun din dreng, Finn driller?

Anmeld

28. august 2013

skatja

Anonym skriver:

Kan man gå uden om forældrene i første omgang?

Tænkte, at jeg (IGEN) tog en snak med pædagogerne, og forhørte mig om det evt var noget med støtte til ham her Finn?

Eller hvordan?

det ved jeg ikke om du kan men jeg ville tage en snak med lederen og sige at hvis ikke snart der kommer styr på det så vil du finde en anden bh til dit barn. det der sker er bare ikke ok!! og bh kan ikke lade dig stå med ansvaret det er meget uproffesionelt af dem..

Anmeld

28. august 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville aldrig været gået direkte til forældrene. De kan ikke gøre noget når det er i bh. Jeg ville gå til lederen og tale med vedkommende, og så er det deres ansvar, at der kommer fokus på problemet.

Det er absoult ikke i orden, at din søn bliver drillet på den måde.

Håber I finder en god løsning der kan hjælpe alle parter

Anmeld

28. august 2013

lineog4

Anonym skriver:

Vi bor i en lille by, hvor alle kender alle.....

Altså det hun kalder kampe, vil jeg ikke kalde en kamp.... for når hun har sagt nej 2 gange og hans stadig fortsætter, så overgiver hun sig, hver gang!

De har en der er ældre, på 9 der ikke laver andet end at lyve, lyve og lyve

Jeg ved snart ik hva jeg skal, overvejer at flytte BH, men elsker bare den BH og de ande børn og det ka simpelthen ikke passe at et enkelt barn skal ødelægge det hele

Men hvordan siger man noget til en anden forældre, uden at det virker som om "min dreng er meget bedre end din"?????

Men det er måske det hun kalder en stor kamp - og hvem ved måske er dt virkelig en kamp der hjemme hver evig eneste dag... 

Du kan ikke ændre hende og hun kan ikke fjernstyre dreng, men du kan stille nogen krav til børnehaven, for så langt må det jo slet ikke komme ud. Og du har gjort alt det rigtige talt med moren, talt med pædagoger, talt med din egen dreng osv nu må det være pædagoger der tager over 

Anmeld

28. august 2013

maria_wlt

Anonym skriver:

Et måske meget langt, indviklet og træls indlæg, men prøv at hænge på, for jeg mangler råd:

Min dreng (herefter kaldet Kurt), startede i BH for 6 mdr siden og det gik over alt forventning, han elskede at komme derned, MEN efter en måneds tid, begyndte denne her dreng (herefter kaldet Finn), at drille, slå og sparke efter Kurt.

Kurt blive ked af det, men siger til de voksne, når Finn er efter ham, da dette havde stået på i over 1 måned, tog jeg fak i Pædagogerne, for nu var det ikke sjovt mere. Finn bliver ved med at drille og slå Kurt, og da det har foregået i 2 måneder, tager jeg en snak med Finn's mor, hvor jeg får svaret: "Jamen, Finn har det svært i øjeblikket, han bliver drillet hjemme, hans far er aldrig hjemme og han har fået  en lillesøster for 9 mdr siden"

Finn har altid været en "ballademager" også inden han fik en lillesøster, han kender ikke ordet grænser, og der er aldrig konsekvenser af hans handlinger.

Nu er det så galt, at Kurt slet slet ikke vil i BH, han virkelig SKRIGER når jeg aflevere ham, tiltrods for jeg både har prøvet at gå med ind og lege lidt inden jeg køre eller prøvet den hurtige, med at aflede hans opmærksomhed

Han er dybt ulykkelig og det første han siger om morgen, er; "Jeg vil ikke i BH"

Jeg tog så fat i Finnøs mor igen i sidste uge, hvortil hun svare: "Jeg ved det godt, men jeg kæmper min egen kamp med ham"

Og jeg vil jo nødig stå som den anden forældre der banker hende i hovedet, men det har altså stået på i 5 mdr nu!"

Hjælp,pædagogerne er obs på det, man kan jo ikke stå bøjet over FInn konstant???????

Jeg ville forlange et møde med lederen og pædagogerne - Ikke på vilkår om de måtte spise mig af med en hurtig replik.

Det skal virkelig styr på sådan noget - Både for den anden deng som for din søn.

MØDE!!!!

Anmeld

28. august 2013

Skouboe

Kræv at børnehaven stopper det, ellers skift børnehave. Det kan godt være DU ellers er glad for institutionen, men det er dit barn jo tydeligvist ikke længere...

Anmeld

28. august 2013

bøllen

Anonym skriver:

Hvor har jeg ondt af din dreng . Det er sku synd. Jeg ville helt sikkert tage fat i personalet igen. Forklar dem som det er, at den er helt gal. Og din dreng er meget ulykkelig. Så må de tage hånd om problemet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.