Anonym skriver:
Et måske meget langt, indviklet og træls indlæg, men prøv at hænge på, for jeg mangler råd:
Min dreng (herefter kaldet Kurt), startede i BH for 6 mdr siden og det gik over alt forventning, han elskede at komme derned, MEN efter en måneds tid, begyndte denne her dreng (herefter kaldet Finn), at drille, slå og sparke efter Kurt.
Kurt blive ked af det, men siger til de voksne, når Finn er efter ham, da dette havde stået på i over 1 måned, tog jeg fak i Pædagogerne, for nu var det ikke sjovt mere. Finn bliver ved med at drille og slå Kurt, og da det har foregået i 2 måneder, tager jeg en snak med Finn's mor, hvor jeg får svaret: "Jamen, Finn har det svært i øjeblikket, han bliver drillet hjemme, hans far er aldrig hjemme og han har fået en lillesøster for 9 mdr siden"
Finn har altid været en "ballademager" også inden han fik en lillesøster, han kender ikke ordet grænser, og der er aldrig konsekvenser af hans handlinger.
Nu er det så galt, at Kurt slet slet ikke vil i BH, han virkelig SKRIGER når jeg aflevere ham, tiltrods for jeg både har prøvet at gå med ind og lege lidt inden jeg køre eller prøvet den hurtige, med at aflede hans opmærksomhed
Han er dybt ulykkelig og det første han siger om morgen, er; "Jeg vil ikke i BH"
Jeg tog så fat i Finnøs mor igen i sidste uge, hvortil hun svare: "Jeg ved det godt, men jeg kæmper min egen kamp med ham"
Og jeg vil jo nødig stå som den anden forældre der banker hende i hovedet, men det har altså stået på i 5 mdr nu!"
Hjælp,pædagogerne er obs på det, man kan jo ikke stå bøjet over FInn konstant???????
folk har forskellige grænser for sine børn, og det er ikke noget du kan ændre på. Jeg kan godt forstå hans mor er opgivende med en dreng der vil være " manden i huset" og baby og far aldrig er hjemme.... hvis hun siger hun kæmper med ham kan du jo kun tro på det, du er ikke i hjemmet og kan derfor kun tro 
og når det kommer dertil er jeg sikker på BH også er opmærksomme, men du bliver nødt til at huske på der også er andre børn, og at de ikke kan stå bøjet over hverken den ene eller anden....
ved ikke hvad du skal gøre, det er en trist situation at stå i, og man er magtesløs. men der er vel ikke andet for end at prøve at tage den med pædagogerne igen?