Anonym skriver:
Keg har en baby på snart et år. Igår mens jeg ammede ham skændyes jeg med lav stemme med manden. Vi havde skændtes før og han begunder at sige ting som han ikk tænker jeg om.. han et en meget jaloux type. Så pludsrlig sagde jeg noget med jeg ved ko ikk hvad jeg laver sammen med dig. Jeg kunne sagtens have fundet mig en perfekt mand som måske stadig ventet på mig. Fordi jeg vsr så sur og vred over ting han sagde. Så kommrr han gående mod mig og giver mig den syørste lussing på ansigtet. Ellet nej man skal kalde det en knyynæve. Jeg græd og skreg og min søn begyndte at græde og var så skide bange. Så jeg skubbede til ham og mens jeg havde tlf i min hånd skubbede jeg ham på hans ansigt så han fik et sår og begyndte at bløde. Han blwv vred og jeg fik endnu nogen slag i ansigyey. Skrev til min søster at hun skulle ringe til politiet med det sammr og sige det som det er. Men han gik ud og jeg ringede til hende så vi ringede ikk til politirt . Det et ikk første gan han tæsker. Jeg har tilgivet ham flere gange. Og igår krammede han mig at han har fortrudt. Men min stakkels baby. Var så bange. Men senere på aftenen sagde han lyde og snakkede og grinte. Årh hvos glæder jeh mig til at bluve skilt. Men jeg ved han ikk gør. Jeg kaldte ham al mulig ting og han det samme. Men tror sku ikk jeg elsker ham. For nu er det slut. Jeg er gået psykisk ned. Mine øjne er hævede. Jeg savner min familie. Ååårh hbor keg ønsker ham død. Han kan åbenbart ikk leve uden mig. Men er så fuucking ligeglad. Han har en hjerneskade så den må han beholde til ham selv.. hvad med mit barn. Tror i det tager skade på ham? Idag imorges da hanså hans far der kiggede han pp mig også kuggede han på lin mand også begyndte han sådan at sslå pp hans ansigt. Drt så så sørgeligt ud. Jeg tænkte han ved det jo. Men hva siger jeres erdaring men så små børn der oplever at mor får tæsk i hjemmet.
Ja, dit barn tager skade...nemmere kan det ikke siges.
Det er beklageligt at kvinder lever i forhold uden respekt fra deres partner, men børnene er uskyldige tilskuere der bliver arrede or livet.
Måske synes man det er det værd når man sidder i det. For ellers står man alene og tanken om det er ikke rar.
Men børn fortjener ikke at se sin mor blive tæsket eller verbalt mishandlet. Folk der ser mishandling som barn har større tendens til selv at blive mishandlede som voksne, eller ligefrem at blive mishandlere selv.
Du skal se at få orden på jeres forhold, enten de at forklare at sker den slags en gang til, så ikke alene smutter du, men han ryger i spjældet for vold.
Eller forlade ham nu.....det er sjældent sådan forhold ender med det lykkeligt ægteskab i 40 år desværre.

Dit barn fortjener en stærk mor...ikke en svag far.
Anmeld