Børnetøj til dreng. Hvor køber i?? Og hvad kan i lide??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2013

LinLin

Jeg synes H&Ms til drenge er udemærket

Adam str 98/104 har en del bluser derfra. Synes da de har meget også hvor der ikke er kæmpe print på... Det har Adam nu også nogle af da han synes ex buzz lightyear og mcQueen er seje

Ellers har han bluser fra IdaT (han er vild med dyr, så de er perfekte ), molo, hummel, småfolk...tror ikke der er nogle fra bilka/føtex/name it lige nu, men det har både han og storebror også haft!

Alle bukser er fra h&m - minus dem min tante har syet. Nægter at betale en bondegård for bukser, da mine drenge slider meget på deres
Alt undertøj (todelt) er fra bilka

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

Koen.

Aisha skriver:

Min søn elsker tshirts med superhelte. Så det er dem jeg altid går efter jeg elsker mærket kulör men de holder snart op med at producere børnetøj. 

ej gør de? Hvornår? har gået og glædet mig til min lillemand kom i deres str. for synes det er så fedt

Ts. Liam er godt nok kun 15 men allerede i 86 og 92 i bodyer. vi har haft meget hogm på det sidste da jeg elsker et par baggy/hængemås bukser til ham og så en fin skjorte, t-shirts eller cardigan til og der har h og m meget lækkert. Ellers er jeg helt solgt i pomp de lux til begge unger og det er hller ikke voldsomt dyrt synes jeg

Anmeld

25. august 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
LinLin skriver:

Ej gør de??? øv... Det er ellers rigtigt fedt til de ikke helt små drenge!

Jeg elsker også det mærke! Men ja de vil åbenbart fordybe sig i voksen tøj (Humör)

Anmeld

25. august 2013

merle2010

mine børn har slet ikke noget nyt tøj medmindre det er gaver

jeg køber ALT deres tøj brugt på nettet, i genbrugen, loppemarked o.s.v.

mine børn er ALTID fine i tøjet.. idag fandt jeg på loppemarked tøj i name it, hummel, D&G og pomp de lux til 5 kr stk... og meget var helt nyt....

min søn har 5 jakker, 3 flyverdragte o.s.v. og kun fordi vi arver meget og køber brugt....

det eneste jeg ikke går på kompromis med i fodtøj... det må godt være brugt  med ikke udtrådt....

men hvis jeg var rig havde min søn hele hummels kollektion.. jeg elsker det...

Anmeld

25. august 2013

Hjaltesmor

Min søn har primært Småfolk og Ida T.

Det er nok mest Ida T, der minder og H&M i priserne (de har faktisk ofte tilbud, så det er billigere).

Men udover motiverne (jeg synes også, de mange af H&Ms er for voldsomme/rodede/larmende), så han det jo også meget om pasformen i forhold til ens barn. Min dreng er lang og tynd og så passer ovenstående mærker samt Ej Sikke Lej godt, mens Nameit typisk bliver for bredt og fx Katvig faktisk for smalt.

Friends fra Kvickly har også en del roligt tøj til fornuftige priser og uden for mange kemikalier. her varierer pasformen dog en del, så der kan man ikke bare blindt indkøbe på kendskab til mærket.

Anmeld

25. august 2013

Mum33

Pompdelux har super sødt drengetøj. Ej sikke lej og småfolk laver også noget rigtigt sødt. Men du har ret - så snart små drenge runder str98 så hedder det spiderman eller dødningehoveder  Er selv heller ikke vild med et og passer slet ikke til min søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.