Børnetøj til dreng. Hvor køber i?? Og hvad kan i lide??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2013

MissTas

Mor11 skriver:

hejsa

vi er ved at skifte garderoben til den lille gut, til 92-98. Sad så lige og kiggede på h&m's hjemmeside, hvor vi indtil videre har købt størstedelen af hans tøj, men jeg bryder mig  virkelig ikk om ret meget af tøjet fra 92 og opefter!!  jeg kan godt lide at tøjet er lidt simpelt. altså selfølgelig må der gerne være farve på og der må også gerne være et fint motiv, ligesom på bluserne i de mindre størrelser har med en smølf, Peter plys eller lign. Men det der med spiderman og kæmpemotiver der fylder hele blusen, det synes jeg ik er pænt  det er lige larmende nok på sådan en lille 2årig efter min mening. 

Men hvor finder man billigt tøj i 92-98 i samme stil som h&m's små størrelser??  Og hvad klæder i jeres 2årige +/- drenge i?? 

Mor11

har ikke en dreng.. men havde jeg, er jeg slet ikke i tvivl om at jeg ville købe pompdelux.. sys de laver noget lækkert, stilet og enkelt tøj men samtidig med små twists ..

køber selv en del pompdelux til min datter, men sys bestemt også deres tøj er sødt til de små drenge ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

Jenny12

Mor11 skriver:

hejsa

vi er ved at skifte garderoben til den lille gut, til 92-98. Sad så lige og kiggede på h&m's hjemmeside, hvor vi indtil videre har købt størstedelen af hans tøj, men jeg bryder mig  virkelig ikk om ret meget af tøjet fra 92 og opefter!!  jeg kan godt lide at tøjet er lidt simpelt. altså selfølgelig må der gerne være farve på og der må også gerne være et fint motiv, ligesom på bluserne i de mindre størrelser har med en smølf, Peter plys eller lign. Men det der med spiderman og kæmpemotiver der fylder hele blusen, det synes jeg ik er pænt  det er lige larmende nok på sådan en lille 2årig efter min mening. 

Men hvor finder man billigt tøj i 92-98 i samme stil som h&m's små størrelser??  Og hvad klæder i jeres 2årige +/- drenge i?? 

Mor11

http://www.zara.com/dk/en/kids/baby-boy-%283-36-months%29/view-all-c269285.html

Fint billigt børnetøj

Selv er jeg til småfolk, hollys, krutter, metsola, hummel ovs.

Anmeld

25. august 2013

Clisolka

Mor11 skriver:

hejsa

Mor11

Jeg plejer at købe Name It til min datter - og det vil jeg fortsætte med til lillebror 

Anmeld

25. august 2013

Holbæktrunten

Mor11 skriver:

hejsa

Mor11

Lyder til vi deler tøjsmag - og da jeg har samme problem med H&M følger jeg lige lidt med

Anmeld

25. august 2013

Svenne

Kender du Krymmel?

De laver faktisk ret sødt tøj. Og er du klubmedlem får du 40% på nyheder! Så er det ret billigt.

Anmeld

25. august 2013

lineog4

Da jeg fandt ud af jeg ventede en dreng for 5 år siden (efter en poge) gik det op for mig hvor lidt der var at vælge imellem med mindre man ville give en mindre bondegård eller var til spiderman. Jeg er hverken stål at bruge mange penge eller spiderman  for mig handler det om at shoppe lidt her og der når jeg finder noget jeg kan lide, selv sy, genbrugsen og så er jeg vild med hollys bluser - dem finder jeg på udsalg og outlet. Eller har milk copenhagen også lidt men igen jeg synes der bliver lidt kedeligt til drenge.

må kigge igen hos krymmel kan jeg se

Anmeld

25. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
lineog4 skriver:

Da jeg fandt ud af jeg ventede en dreng for 5 år siden (efter en poge) gik det op for mig hvor lidt der var at vælge imellem med mindre man ville give en mindre bondegård eller var til spiderman. Jeg er hverken stål at bruge mange penge eller spiderman  for mig handler det om at shoppe lidt her og der når jeg finder noget jeg kan lide, selv sy, genbrugsen og så er jeg vild med hollys bluser - dem finder jeg på udsalg og outlet. Eller har milk copenhagen også lidt men igen jeg synes der bliver lidt kedeligt til drenge.

må kigge igen hos krymmel kan jeg se

Jeg hører altid folk med piger sige, at de synes der er SÅ meget fedt til drenge og ikk ret meget til piger! Men jeg har det nu omvendt, ligesom du siger. Synes drengetøjet enten er kedeligt eller for meget. 

Ved ikk om det er sådan, fordi man har gået og gloet på den samme afdeling så mange gange, så synes man den modsatte afdeling er vildt spændende

Anmeld

25. august 2013

katrine26

Jeg køber stort set alle min søns bluser i Føtex i deres mærke som hedder Mads og Mette det er rigtig lækre bluser i forskellige farver UDEN motiver ( er jeg heller ik så vild med ). Hans bukser bliver købt på nette i mærker som minymo, småfolk og andet mærketøj men aldrig til fuld pris. Katrine26. 

Anmeld

25. august 2013

lineog4

Mor11 skriver:

Jeg hører altid folk med piger sige, at de synes der er SÅ meget fedt til drenge og ikk ret meget til piger! Men jeg har det nu omvendt, ligesom du siger. Synes drengetøjet enten er kedeligt eller for meget. 

Ved ikk om det er sådan, fordi man har gået og gloet på den samme afdeling så mange gange, så synes man den modsatte afdeling er vildt spændende

Jeg har et par gange været til børneloppemarked og mit drengetøj ryger hurtigt fordi der bare næsten ikke er noget drengetøj til salg hvorimod det bugner med pigetøj - spurgte en gang en af dem der både havde en dreng og en pige men klart havde mest pigetøj til salg forklaringen var: man bruger bare ikke lige så mange penge på drengetøj for man bliver ikke fristet over evne hele tiden som man gør med pigetøjet - ved så det bliver anderledes når de bliver teenagere 

Jeg har selv taget mig i det, til den store pige blev der købt feriegarderobe og til drengene var det nogen shorts fra genbrugesen (ikke fordi de ikke kan være fede).

men udover det handler det vel også om stil, jeg er nok mest til retro og der er ikke plastic tryk på tøjet. Jeg er ikke til cowboybukser jeg synes begrænser deres mulighed for at bevæge sig, men er samtidig heller ikke til cowboy på en anden måde - er faktisk meget forfængelig på mine børns vegne  Og samtidig har de bare noget på - griner!

men nej jeg synes ikke der er meget at vælge mellem til drenge og gad godt der var andre end småfolks/molo agtigt der turde lidt mere men på en anden måde - griner

Anmeld

25. august 2013

LinLin

Aisha skriver:

Min søn elsker tshirts med superhelte. Så det er dem jeg altid går efter jeg elsker mærket kulör men de holder snart op med at producere børnetøj. 

Ej gør de??? øv... Det er ellers rigtigt fedt til de ikke helt små drenge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.