Mor11 skriver:
Jeg hører altid folk med piger sige, at de synes der er SÅ meget fedt til drenge og ikk ret meget til piger! Men jeg har det nu omvendt, ligesom du siger. Synes drengetøjet enten er kedeligt eller for meget.
Ved ikk om det er sådan, fordi man har gået og gloet på den samme afdeling så mange gange, så synes man den modsatte afdeling er vildt spændende 
Jeg har et par gange været til børneloppemarked og mit drengetøj ryger hurtigt fordi der bare næsten ikke er noget drengetøj til salg hvorimod det bugner med pigetøj - spurgte en gang en af dem der både havde en dreng og en pige men klart havde mest pigetøj til salg forklaringen var: man bruger bare ikke lige så mange penge på drengetøj for man bliver ikke fristet over evne hele tiden som man gør med pigetøjet - ved så det bliver anderledes når de bliver teenagere 
Jeg har selv taget mig i det, til den store pige blev der købt feriegarderobe og til drengene var det nogen shorts fra genbrugesen (ikke fordi de ikke kan være fede).
men udover det handler det vel også om stil, jeg er nok mest til retro og der er ikke plastic tryk på tøjet. Jeg er ikke til cowboybukser jeg synes begrænser deres mulighed for at bevæge sig, men er samtidig heller ikke til cowboy på en anden måde - er faktisk meget forfængelig på mine børns vegne
Og samtidig har de bare noget på - griner!
men nej jeg synes ikke der er meget at vælge mellem til drenge og gad godt der var andre end småfolks/molo agtigt der turde lidt mere men på en anden måde - griner
Anmeld