Børnetøj til dreng. Hvor køber i?? Og hvad kan i lide??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.705 visninger
25 svar
12 synes godt om
25. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

hejsa

vi er ved at skifte garderoben til den lille gut, til 92-98. Sad så lige og kiggede på h&m's hjemmeside, hvor vi indtil videre har købt størstedelen af hans tøj, men jeg bryder mig  virkelig ikk om ret meget af tøjet fra 92 og opefter!!  jeg kan godt lide at tøjet er lidt simpelt. altså selfølgelig må der gerne være farve på og der må også gerne være et fint motiv, ligesom på bluserne i de mindre størrelser har med en smølf, Peter plys eller lign. Men det der med spiderman og kæmpemotiver der fylder hele blusen, det synes jeg ik er pænt  det er lige larmende nok på sådan en lille 2årig efter min mening. 

Men hvor finder man billigt tøj i 92-98 i samme stil som h&m's små størrelser??  Og hvad klæder i jeres 2årige +/- drenge i?? 

Mor11

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

Kløver

Vi har lidt fra h&m men også tøj fra fairtrail de har meget fint og har også fra Bilka, Føtex og Kvickly har få/enkelte dele mærker som Molo/Hummel og småfolk

Anmeld

25. august 2013

AnthonsMor

Mor11 skriver:

hejsa

vi er ved at skifte garderoben til den lille gut, til 92-98. Sad så lige og kiggede på h&m's hjemmeside, hvor vi indtil videre har købt størstedelen af hans tøj, men jeg bryder mig  virkelig ikk om ret meget af tøjet fra 92 og opefter!!  jeg kan godt lide at tøjet er lidt simpelt. altså selfølgelig må der gerne være farve på og der må også gerne være et fint motiv, ligesom på bluserne i de mindre størrelser har med en smølf, Peter plys eller lign. Men det der med spiderman og kæmpemotiver der fylder hele blusen, det synes jeg ik er pænt  det er lige larmende nok på sådan en lille 2årig efter min mening. 

Men hvor finder man billigt tøj i 92-98 i samme stil som h&m's små størrelser??  Og hvad klæder i jeres 2årige +/- drenge i?? 

Mor11

Jeg er godt nok slet ikke enig med dig - jeg elsker H&M's tøj både til min søns størrelse, men også de store, har lige kigget

Men ellers er der NameIt måske? Har ikke lige set deres sortiment

Anmeld

25. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Maja84 skriver:

Vi har lidt fra h&m men også tøj fra fairtrail de har meget fint og har også fra Bilka, Føtex og Kvickly har få/enkelte dele mærker som Molo/Hummel og småfolk

Vi har lige været i Føtex i dag, og der købte vi 2par bukser og 2 trøjer, undertøj og sokker.  De har et lidt fesent udvalg af drengetøj synes jeg. Men det vi fandt var fint

Anmeld

25. august 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Mor11 skriver:

hejsa

Mor11

Min søn elsker tshirts med superhelte. Så det er dem jeg altid går efter jeg elsker mærket kulör men de holder snart op med at producere børnetøj. 

Anmeld

25. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Martsbaby skriver:

Jeg er godt nok slet ikke enig med dig - jeg elsker H&M's tøj både til min søns størrelse, men også de store, har lige kigget

Men ellers er der NameIt måske? Har ikke lige set deres sortiment

Det er heller ikk det hele jeg ikk kan lide, men synes rigtig meget i de store størrelser, bliver for larmende til min smag  

tjekker hermed name it ud

Anmeld

25. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Aisha skriver:

Min søn elsker tshirts med superhelte. Så det er dem jeg altid går efter jeg elsker mærket kulör men de holder snart op med at producere børnetøj. 

Ville helt sikkert også købe det, hvis min søn gav udtryk for hvad han godt kan lide. men indtil videre er han mega ligeglad

Anmeld

25. august 2013

Kløver

Mor11 skriver:

Vi har lige været i Føtex i dag, og der købte vi 2par bukser og 2 trøjer, undertøj og sokker.  De har et lidt fesent udvalg af drengetøj synes jeg. Men det vi fandt var fint

Hov glemte nameit ja Føtex har ikke det største udvalg men med både tøj fra Føtex, Bilka og Kvickly fingermad noget fint og tit finder jeg noget på tilbud eller på rest stativet i assorterede størrelser

Anmeld

25. august 2013

AnthonsMor

Mor11 skriver:

Det er heller ikk det hele jeg ikk kan lide, men synes rigtig meget i de store størrelser, bliver for larmende til min smag  

tjekker hermed name it ud

Noget af det er også liiiidt vildt, men i det store hele synes jeg det er rigtig fint det de har! Glæder mig til jeg kan finde rigtige "bedstefartrøjer" til Anthon

Anmeld

25. august 2013

Mettefpigen

Jeg elsker tøj med farver :-D her har han tøj fra h&m, bilka, kvickly, hummel, ej sikke lej :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.